017
"Hi Nina, Zain here. And Louis too, by the way. I hope your week was fine, mine was. Louis doens't live here in Bradford. But he's here a lot. We went to the city and we bought some cool things. And I found out that he can sing too. We call us Zouis together. 'Cause, you know.. Zain + Louis = Zouis. He wants to write something too, so I just wanted to say, that I still love you. Hope I'll see you next year. Always in my heart, Zina. Always xx
Hi Nina. I'm Louis William Tomlinson. The friend of your friend, haha. He said that you're maybe not sure he loves you, but he does, I promise. He said that sometimes he cries himself to sleep, but I never noticed, haha. He's a bit quiet when we are with others but just Zouis, he's full of energy. If you guys ever marry, Don't give hem energy juice. And me either, by the way. I can say I love you, but you will think I'm weird. YES I AM! so... LOVE YOU x"
Ik zat op het bed van Dani, met haar naast me. Al een hele tijd zaten we daar gewoon te staren. Naar de koffer die voor ons lag. Af en toe stak ik mijn hand ernaar uit, maar haalde ik hem toch weer terug. Nu heb ik die brief, durf ik hem niet te lezen. In een snelle beweging was ik opgestaan en had ik de brief dan toch gepakt. Het zat in een envelop waar '52' opstond. Maar nu ik de envelop had, bleef ik daar weer naar staren. Tot mijn handen langzaam naar de opening gleden..
'Weet je zeker dat je dit wilt doen, Nina?' vroeg Dani. Ik haalde mijn schouders op. 'Hebben we dan alles voor niks gedaan?' vroeg ik haar. 'Nee, natuurlijk niet.' zei ze. 'Nou, het kan toch geen kwaad...' Ik scheurde de envelop langzaam open. 'Nina, moet je niet eerst de rest lezen?' 'Hoezo?' 'Nou, hij heeft je gewaarschuwd.' 'Ja, en nieuwsgierig gemaakt!' riep ik kwaad. Ik hield de brief in de envelop vast en twijfelde hem eruit te trekken. 'Wil je alsjeblieft de volgende 5 brieven lezen? Vijf is alles wat ik vraag?' smeekte Dani. Ik zuchtte. 'Waar was je?' vervolgde ze terwijl ze al tussen de brieven zat te spitten. '8 is de laatste die ik heb gelezen.' antwoordde ik. 'Oke, dan 9, 10, 11, 12 en 13?' vroeg Dani die een pruillipje deed. Ik lachte en nam de brieven uit haar handen. 'Oké,'
Terwijl ik languit op haar bed de 5 brieven aan het lezen was, zat Dani alles van One Direction op te zoeken. 'Jij kent hem gewoon..' fluisterde ze af en toe. 'Nina Malik, klinkt best leuk.' lachte ze. Ik grinnikte en maakte de laatste brief af. 'Louis William Tomlinson.' zei ik lachend bij het lezen van de brief. Met grote ogen draaide Dani zich om. 'Louis? Van One Direction? Hij kende hem al!?' riep ze en ze liet zich bij me op bed vallen. 'Nee, sukkel. Louis William Tomlinson niet die andere.' Dani keek me geïrriteerd aan en gaf me een por in me zij. 'Auw, wat?' zei ik. 'Zo heet die 'andere', ja!' riep ze en trok de brief uit mijn handen. 'OMG hij zegt gewoon dat -ie van me houdt. Hij was toen al een lolbroek.' lachte Dani. Geïrriteerd trok de brief weer uit haar handen. 'Mega-verslaafde.' zei ik. 'Loner!' riep Dani die weer achter haar computertje ging zitten. 'Niall was toen nog out of the picture...' zuchtte en zwijmelde ze.
'Ik ben klaar en ik wil nou weten wat er in die brief staat!' riep ik en ik smeet de 5 brieven aan de kant. Dani zat binnen een paar seconden naast me, mee te staren naar de 52ste brief. Alsof het een brok goud was hielt ik het vast, met het gewicht dan niet meegetelt. 'Lezen?' fluisterde Dani. Ik haalde de brief uit de envelop en vouwde hem open. Mijn ogen gleden over de sierlijke letters op het papier, maar naarmate de brief vorderde, werden mijn ogen alsmaar groter en viel mijn mond steeds verder open...
_____________________________________________________
Het volgende hoofdstuk wordt de 52ste brief
Heel erg bedankt voor de lieve reacties, kudo's etc, I Love you!
Ik weet nogmaals ik schrijf niet veel, maar dat er geen abo's weg
zijn vindt ik superlief, thx.
Zouden jullie me alsjeblieft een kleeeiiin beetje (of heel veel natuurlijk )
willen promoten?
xx
Reageer (4)
ik wil nu weten wat er in de brief staat!
1 decennium geledenI <3 this story
btw kijk mijn one (direction) shot
http://www.quizlet.nl/stories/107600/one-direction-shot/
pleassss ik wil weeten wat er in de brief staat xxxx
1 decennium geledenasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeBLIEFT mogen we die 52ste brief.. lezen... NU (A)
1 decennium geledenPlease, mogen we NU de 52ste brief.
1 decennium geleden