Foto bij Opeens fan van Tokio Hotel deel 8

Hooi nog een deeltje

*tijdsprong 4 maanden later*


Vandaag vier ik mijn verjaardag maar alleen met mijn vriendin Lola maar over 2 dagen is eindelijk het concert!!!!! En raad eens wat ik van Lola heb gekregen. Ik heb een pakketje gekregen met daarin een poster, een t-shirt, een beker en een dekbedovertrek van Georg. Mijn hele kamer hangt nu vol met Tokio Hotel posters en nog meer Tokio Hotel spulletjes. Mijn feestje was 's Avonds en Lola logeerde bij mij tot het concert maar we gingen wel vroeg naar ben want we moesten goed uitgeslapen zijn anders konden we niet feesten maar we moesten nog 1 dagje wachten helaas maar toch gingen we al een hele week vroeg naar bed want ik wil niet in slaap vallen tijdens het concert maar zal toch niet gebeuren want het is zo'n herrie en ik heb daarna waarschijnlijk ook geen stem meer maar ja het is het waard. De volgende dag bleven we lekker thuis en gingen de hele dag films kijken en chips eten. We keken de meest onzinnige films bijvoorbeeld barbie en de notenkraker en nog een paar afleveringen van teletubbies. We waren een beetje melig en vonden daarom alles leuk en we haaden ook een beetje te veel gedronken maar niet te veel. Ik denk...... 5 tot 8 biertjes maar dat is weining want als ik ga stappen drink ik soms wel 15 tot 20 biertjes en Lola ook. We gingen weer vroeg naar bed en werden lekker vroeg wakker. Toen ik wakker werd maakte ik Lola ook wakker en schreeuwden heel hard "Vandaag ishet concert van Tokio Hotel"We gingen ons om 6 uur al klaar maken. Het concert is om 7 uur 's Avonds maar wij gingen om 7 uur 's ochtends daar al naar toe dus dan staan we wel vooraan hoop ik.

Reageer (3)

  • Prissy

    gehhee leuk :D

    (wil je hoofdstukken maken van 500 worden of meer of minder ik vindt in de 100 of 200 zo weinig 300 is ook goed :X)

    man ik vindt mezelf een zeikerd xD

    1 decennium geleden
  • RedxAlert

    Spannend.
    n.n
    Baaaaaaaatseeeeeee
    BAAAAAAAATSE

    oeps:$
    Dat was mijn wederhelft die het
    over nam x''D

    1 decennium geleden
  • debi

    haha leuk en nu snel verder jij

    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen