Hier nog een deetje, hoop dat je het leuk vind

Lola kwam naar mij toe en ik vroeg waneer het concert was en de datum was 23 februari. Denk na.............. DAT IS MIJN VERJAARDAG!!!!. Dat is echt het beste verjaardags cadeau ooit. Iedereen was verbaast toen ik zei dat ik fan was van Tokio Hotel en iedereen vond het raar dat ik maar 2 dagen fan was en gelijk al naar hun concert gaat. Ik ken nog geen eens alle liedje dus ik was zelf ook wel verbaast maar ik dacht als ik niet ga dan krijg ik er spijt van en zoiets kan je toch niet laten gaan. Ik was met Lola in de stad en we hadden niets te doen dus gingen we maar weer naar huis maar toen wisten we het. We gingen een t-shirt versieren voor het concert. We gingen weer naar de stad om t-shirts te kopen. Ik had een zwarte en Lola had een witte. We hadden een witte en een zwarte spuitbus gekocht en gingen leuke t-shirtjes maken. Ik had ook nog een spandoek gemaakt met daarop de tekst "Ik hou van jou Georg en ik ben ook nog eens jarig" maar dan in het duits natuurlijk. De spuitbus was nog niet op dus gingen we weer naar de stad maar nu was die dicht en dat moest wel want we gingen grafitti spuiten. We deden onze namen en daarna hard weg rennen omdat we de politie al hoorden maar zijn gelukkig niet gepakt. We gingen weer naar huis en zij bleef bij mij slapen dus we gingen lekker laat naar bed en zijn in slaap gevallen met het nieuwe liedjes hey you van Tokio Hotel. We werden om twaalf uur wakker en ik ging even de post halen en ja hoor de kaartjes lagen er bij. We waren zo blij want we gingen nu echt.

Reageer (2)

  • Prissy

    al iets groter :D

    1 decennium geleden
  • debi

    haha lol snel verder jij en vooral leuk met die grafitti


    xxxx your BFF

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen