De hoofdstukken worden langer, en dit hoofdstuk is meer een filler. Reacties zijn welkom als je het leuk vind en wil dat ik verder ga :D ~ Love

Ik werd wakker met een harde landing op de grond. Het was donker en heel erg stil. Ik probeerde om over eind te komen toen ik opeens besefte dat ik niet thuis was. Toen ik eindelijk stond herrinderde ik me weer de dag. Ik was twee keer eerder wakker geweest en had de eerste keer stemmen gehoord en de tweede keer was er een jongen met heldere blauwe ogen waar je steeds weer in verdwaalde. Ik besloot weer in mijn bed te gaan liggen aangezien ik nog steeds heel moe was.

Ook na lang woelen en draaien viel ik nog niet in slaap. Tijd voor mij om dit huis te gaan verkennen. Ik keek de kamer rond waarin ik lag. Het was een klein knus kamertje. Ik kon de kleur van de muur niet goed zien maar zo te zien was het een lichte kleur, wit? Ach wat deed het er ook toe. De deur kraakte een beetje toen ik hem open deed. Ik stapte een grote hal binnen met wel tien deuren. Achter een deur brandde licht, ik was te nieuwschierig om niet te gaan kijken. Ik drukte de hendel naar beneden, alleen, tegelijk der tijd met iemand anders aan de andere kant.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen