Foto bij Twentyfour

Jay hield de deur van de taxi voor me open, ik stapte in en schoor door naar de andere kant van de achterbank. Vervolgens stapte hij ook in en ik vertelden de chauffeur het adress van Lauren. Nadat Jay verteld had dat hij in een hotel verbleef hier niet ver vandaan had hij er tocht op gestaan om me thuis te brengen en nu zaten we samen in de taxi. Jay zat onderuit gezakt met zijn hoofd tegen het glas geleund en keek naar buiten en door de voorbijgaande straatlantarens had ik perfect zicht op zijn gelaatstrekken. Hij was veranderd sinds ik hem voor het laatst gezien had, de lijnen in zijn gezicht waren volwassen geworden.
      "It's a beautiful night tonight." Zei Jay, ik keek naar buiten en zag dat hij gelijk had er was een duidelijke sterrenhemel te zien. Ik boog naar voren en vroeg aan de taxi chauffeur of hij hier kon stoppen. De man kninkte en remde af waarna hij de auto langs de stoeprand parkeerde, Jay keek me even aan. "Are we here already?" Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd, betaalde de chauffeur en sloeg mijn portier open. Niet veel later stapte Jay ook uit en liep om de auto naar me toe en keek me verward aan. "If we aren't here yet, why did we get out here?" Vroeg hij verbaasd. "Just because you're right, it's a beautiful night. So why waste it by sitting in the back of a stinking taxi?" Zei ik met een lach op mijn gezicht. "It was a smelly taxi, wasn't it." lachtte hij.
      Na een 10minuten gelopen te hebben zag ik een parkje met midden in een schattig bruggetje wat verlicht werd door 1 simpele lantarenpaal. Ik pakte, zonder erbij na te denken, Jay zijn hand vast en trok hem het parkje in en richting het bruggetje. Een paar meter voor het bruggetje liet ik zijn hand weer los en liep tot op het midden waarna ik mijn ellebogen op de reling liet leunen en over de rand naar het water keek. Dankzij het licht zag ik mijn eigen refectie en er ontstond een glimlach op mijn gezicht toen de weerspiegeling van Jay naast me zag verschijnen.
      Ik keek naar zijn ogen in de refectie van het water en plotseling schoot er een zinnetje door mijn hoofd waardoor ik mijn tas open deed en mijn boekje eruit haalde. "What are you doing Skye?" Vroeg Jay terwijl ik naar een pen zocht. "Shhh.. i need to write something down before i forget what it was." Ik vond een pen en schreef de woorden die zojuist door mijn hoofd hoofd schoten op, op een lege bladzijde. 'Baby your eyes could make water flammable.' "That's good, how did you come up with that?" Vroeg Jay waardoor ik door had dat hij over mijn schouder mee had zitten lezen. "I just looked at your eyes in the refection of the water, and this is what came out." Zei ik en klapte mijn boekje weer dicht en stopte hem weer in mijn tas.
      Ik draaide me om en schrok even dat hij zo dicht bij me stond, maar herpakte me en realiseerde dat hij gewoon op dezelfde plek was blijven staan. Hij keek me recht aan, vervolgens legde hij zijn hand op mijn wang en gleed met zijn ringvinger en pink zachtje over mijn kaaklijk. Op de plek die hij aanraakte ontstond kippenvel en ik sloot even genietend mijn ogen. Maar zijn hand verliet mijn wang en voor dat ik het wist sloten zijn bijde armen we in een omhelzing. Terwijl ik mijn ogen nogsteeds gesloten had sloeg ik ook mijn armen om hem heen en merkte nu pas hoe lang hij was geworden. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en hij verborg zijn gezicht in mijn haren, zo stonden we even en voor mijn leek het even alsof we nooit uitelkaar waren gegaan waardoor er een zucht tussen mijn lippen rolde.
      Na we even zo gestaan hadden keek Jay op zijn mobiel en vroeg hoever we nog moesten, ik wist dat het misschien nog zo'n 500 meter lopen was. "Not trying to ruin the moment but we need to go, because i have to be up at 8am tomorrow our last show of the tour remember." zei hij waarna hij me los liet. Ik stemde met hem in en zo liepen we samen naar 'mijn' huis. Na een paar stappen gezet te hebben pakte Jay mijn hand vast en vlocht zijn vingers tussen de mijne, ik keek naar onze handen en kon het niet laten om te me gelukkig te voelen.



Vandaag was een top dag, TW heeft gereageerd op mijn tweet!! Iedereen verteld me dat het Max was!
En ik realiseerde me net wat... Tom replied on twitter, Siva & Nathan replied on Twitcam, Jay put my edit in the flip, Max replied from the main account...
ALLE 5 WETEN ZE DAT IK BESTA!! OH MY GAWD!!!
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (3)

  • nightqueen

    Dat was echt zo cute! ^^

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Awhh..
    En,,
    OMG ZE MOETEN WETEN DAT IK OOK BESTA XD
    OMG THAT'S SO AWESOMEEEEEEHH
    -Weet jij trouwens wanneer ze weer nar Nederland komen?

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! Just soooo incredible sweet<3 Ik dacht echt even dat hij haar ging zoenen maar toen knuffelde hij haar en dat was zo ongelofelijk lief<3 Hahaha ik ben blij voor je;) het is moeilijk om bij die jongens door te dringen maar volgens mij als je er eenmaal doorheen bent dat ze je blijven herinneren:D Ik zit net de 101 dalmatiers te kijken en ik kon het gewoon niet laten om te denken dat ik Max op dezelfde manier zou ontmoeten als Anita en Roger. Dat zijn hond om ons heen draaide en dat we in het water vallen en verliefd worden<3 Ahhh zo lief gewoon<3 Love the chapter! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen