Foto bij Unbearable •49•

Jaja, dat kwam even hard aan. Onze Aurelena die Tyson vermoordt. haha, maar goed. Het is wel heel jammer, want ik had nog wel wat meer erin kunnen stoppen zodat jullie weer wat meer van Tyson zouden houden, maar ja, ik heb het nou eenmaal zo gedaan. Wie kan nu nog zeggen dat dit een K&P story is :p haha, niet dat ik het alleen daarom deed hoor :p Maar goed. Ik houd in ieder geval wel heel veel van Tyson, maar ook van Landon. Wie zijn jullie favorieten van dit verhaal? :) Heb je een top 5 lijstje? Laat het dan weten in een reactie :) Btw: zullen we eens proberen om overmorgen in de top te komen wanneer ik mijn 50ste hoofdstukje post? :) veel leesplezier!
'xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Breckenridge

    Ik vind Autumn en Maya nog steeds redeloos cool. Ook vind ik Soirsoire (Ik heb geen idee hoe je dat schrijft en ben te lui om het op te zoeken sorry) cool XD. Tja, Aurelena is natuurlijk ook wel cool, maar ik snap haar ook niet helemaal...
    Weet ik veel...
    Ehm, doei?
    Snel verder in iedergeval <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen