Bam.. ik ben weer helemaal beter! and happy birthday Harry!!

De dvd is afgelopen en het is tijd om naar nando’s te gaan. We stappen in het busje en Niall zit achter het stuur daarnaast zitten Zayn en Liam. Ik zit naast Mary en Harry zit aan de andere kant. ‘vind je het leuk in Londen?’ vraag ik aan Mary. ‘Ja het is hier echt mooi.’ Zegt ze. ‘Maar ik mis Nederland wel heel erg.’ Zegt ze zacht, terwijl ze haar tranen probeert tegen te houden, dat haar niet lukt. Ik zie dat Harry al over haar rug wrijft met een hand. ‘Niall?’ vraag ik. ‘Ja.’ ‘Wil je weer naar huis rijden, ik denk dat het nu niet het goeie moment is.’ ‘Je hoeft niet voor mij terug te gaan.’ Hoor ik Mary snikkend zeggen. ‘We gaan wel een andere keer als je, je wat beter voelt. Dan bestellen we nu een pizza ofzo.’ Zegt Harry. We komen thuis en Mary is al gestopt met huilen. Als we in het huis zijn bestelt Niall pizza’s en de rest zit al op de bank. ‘Het is ook niks, zon gebeurtenis.’ Zeg ik. ‘Ja, maar ik heb er nou geen behoefte aan om er over te hebben.’ Ik knik. ‘Misschien kunnen we overmorgen naar nando’s, dan zijn Perrie, Danielle en Eleanor er ook.’ Zegt zayn. ‘Ja dat is wel een goed idee, ze zijn echt schatten van meiden en ik weet zeker dat jullie het met elkaar kunnen vinden.’ zegt Liam. ‘Klinkt leuk.’ Zegt Mary en er ontstaat een stilte geen akelige op zich. Mary is echt een schat van een meid en ik vind dat ze best goed bij Harry past. Het lijkt ook of wij haar al jaren kennen, maar of het ook wederzijds is weet ik niet. Maar ze heeft net ook een akelige periode achter de rug. Ik weet wel bijna zeker dat ze zich snel gaat thuis voelen. De bel haalt me uit mijn gedachten. ‘Dat zijn vast de pizza’s!’ zegt Niall blij en rent bijna naar de deur. Hij komt terug met 7 pizza’s. ‘Euhm..Niall we zijn maar met zen 6en.’ Zegt Mary. ‘Ja weet ik maar ik neem er 2.’ Zegt hij terwijl hij als aan het eten is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen