Weer een nieuw hoofdstuk! Achja.. Is die echt leuk? Kisses Myyxx

Anneke:

Als ik 's morgens wakker word check ik eerst even mijn whapp. En ja hoor... 23 berichten van Sharon.

Berichten:

1. Wat ben je een bitch tegen Daan!
2. Ik haat je...
3. Je bent mijn vriendin niet meer!
enzo...

'Anneke, je moet nu echt naar school!' roept mijn moeder naar boven. 'O, is het al zo laat!' roep ik terug. Ik ren naar beneden, pak mijn broodje en loop naar buiten om mijn fiets te pakken. 'Dag mam!' roep ik nog snel naar binnen. Als ik op school kom zie ik Sharon bij Daan staan. 'Hé kijk, daar loopt Anneke. Ze roddelt over je!' fluistert ze tegen Daan. Maar toch hoorde ik het. Ik loop huilend naar het andere kant van het plein. Als ik tegen de muur ga staan en op de grond zak loopt Daan naar me toe. 'Anneke?' 'Wie... Wie ben je?' zeg ik verbaast. 'Daan' zegt hij en ik kijk op. 'O, hé Daan' antwoord ik en begin nog harder te huilen. 'Anneke luister. Wat is er allemaal gebeurt tussen jou en Sharon?' vraagt hij met een verbaasde stem. 'Nou... ik... ik werd vanmorgen wakker en had heel veel whatsapp berichten van Sharon. Ze zij van...' verder kom ik niet want ik zie dat Sharon aan komt lopen. 'OMG, zit je hier nou te liegen tegen Daan!' schreeuwt ze en begint me te slaan. 'Sharon! Kappe nou!' zegt Ales geschrokken en huilent als hij aan komt rennen. 'SHARON BEN JE GESTOORD OFZO!' schreeuwt Daan en geeft Sharon een duuw naar achteren. 'Jonge! Daan, weet je wel eens wat ze gedaan heeft!' roept Sharon. 'Kijk dan wat jij hebt gedaan! Een blauw oog en ze is bewusteloos! ik weet niet of ik je nog wel kan vertrouwen Sharon. Het spijt me...' zegt Daan en loopt weg. 'Daan wacht nou even!' roept Sharon hem achterna maar Daan loopt de school al in. Sharon loopt de school ook in mar ziet dat Daan al naar de directrice is gegaan.

Het gesprek tussen Daan en de Directrice:
Hallo mevrouw.
Hallo Daan.
Kan ik je even spreken?
Ja, hoor. Is het ernstig?
Ja, Sharon heeft Anneke in elkaar geslagen!
O, dat moet ik even met haar mentor bespreken. Maar weet je ook een reden waarom ze dat deed?
Nou, ze had ruzie met haar en toen ging ik naar Anneke toe om te vragen wat er was en toen kwam Sharon eraan en begon haar te slaan!
Oke, ga jij maar weer naar buiten dan loop ik even naar haar mentor toe.
Oke, dag!
Dag Daan!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen