hier is deel 5. misschien vandaag deel 6 nog, maar weet niet zeker

Even later komen we aan bij het huis van Nils. Nils belt aan want hij heeft de rest de sleutel gegeven toen hij daar op mij bleef wachten. Daan doet open en ziet meteen dat we hand in hand lopen. ‘Kijk, daar zijn onze tortelduifjes.’ Roept hij hard. We lopen naar binnen, hangen onze jas op en lopen naar de rest. Ze staren ons allemaal aan. ‘Ja, het is waar.’ Zegt Nils trots. ‘Omg.’ Hoor ik Maaike roepen en ze rent op me af en geeft me een knuffel. We willen tv gaan kijken, maar dan gaat de telefoon van Maaike. ‘Hay daddy. Ooh oke. Ik kom er zo aan. Doei.’ ‘Dat was mijn vader’ zegt ze. ‘Ik moet gaan. Het is al 6 uur.’ ‘Oooh, oke.’ Zeg ik. Ze geeft de jongens en mij een knuffel. Ik merk dat ze Rein een langere knuffel geeft. Ik loop mee naar de voordeur. ‘Jij vind Rein leuk, he’ zeg ik tegen haar. Ze begint te blozen. Ik wist het, denk je. ‘Misschien... Oke, ja ik vind hem leuk.’ Zegt ze. ‘Hij vindt jou ook leuk hoor.’ Zeg ik. ‘Nee vast niet.’ ‘Echt wel, dat zie ik meteen aan hem, ik ken hem al iets langer dan vandaag. Wees niet bang, hij vind je echt leuk.’ Zeg ik.


Als ik Maaike heb uitgezwaaid, ga ik weer naar binnen. Ik zie de jongens achter de laptop hangen. ‘Wat wil jij?’ vraagt Owen. ‘Huh? Wat wil ik?’ vraag ik. ‘We gaan pizza bestellen. Wat wil jij?’ zegt Nils. ‘Doen maar pizza hawaii.’ Zeg ik. Daarna pakt Nils de telefoon en bestelt 5 pizza’s. Als Nils ze heeft besteld gaan we nog ff tv kijken. Nils heeft een hoekbank, dus Nils gaat in het hoekje zitten en roept: ‘Kom hier zitten.’ Ik wil er heen lopen maar dan springen Rein en Owen al zo ongeveer op Nils. ‘Niet jullie!’ schreeuwt hij. Rein en Owen lopen helemaal dubbel van het lachen weg. Ik ga naast Nils zitten en kruip tegen hem aan. Hij legt een arm over mijn schouder en k doen mijn armen on zijn buik en leg mijn hoofd op zijn schouder. Zou zitten we een half uur tv te kijken. Dan gaat opeens de bel. Ik laat Nils los en hij loopt naar de voordeur. Even later komt hij terug met 5 pizzadozen. Hij legt ze op de tafel bij de bank. Iedereen zoekt zijn eigen doos en gaat op zijn gemak pizza eten. ‘zeg een “AAA”.’ Roept Nils en hij houd een stuk van zijn pizza voor mijn mond. Ik neem een hapje. Hij had een salamipizza. Die vind ik ook heel lekker. Ik doe hetzelfde bij hem. Als even later de pizza’s op zijn, is het alweer bijna 7 uur. ‘Shit.’ Roept Daan. ‘Mijn moeder komt ons zo al ophalen.’ We ruimen snel alle spullen op. Als we klaar zijn gaat de bel al. Nils doet open. Even later staat de moeder van Daan binnen. Nils en ik nemen afscheid van de jongens. Als we ze hebben uit gezwaaid, trek Nils me mee. ‘Kom, we gaan naar mijn kamer.’ Roept hij en trekt me mee de trap op.

Reageer (2)

  • MS123456

    Aaaawg lief snel door?!!!!!! Cxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Super leuk! Gauw door!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen