Twentyone
Jay POV.
Nadat ik het smsje had verstuurd kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan, ze kende me nog maar een dag waarom zou ze nu al iets met me willen drinken? Ik moest wel aan mezelf toegeven dat ze me enigzins wel bekend voor kwam, maar na dat ik haar naam had gehoord wist ik zeker dat ik haar niet kende. Althans nog niet, ze was een mooie meid en ze leek me ook heel wijs vooral toen ze vertelde dat ze al 3jaar op wereld reis was. We hadden veel gesproken voor het optreden, wel met zijn allen maar ze was absoluut niet bang geweest om haar mening te uiten. De manier hoe ze in gesprek was geraakt met Tom over tattoos, de manier hoe ze onschuldig haar handen op hield toen ze Tom aanraakte maar de bewuste schuldige blik in haar ogen, ik was jaloers geweest op Tom. Ik had het niet kunnen laten om haar op het podium naast me te hebben tijdens Heart Vacancy, maar er was nadat ik haar backstage had gebracht samen met Lauren, iets gebeurt. Toen we klaar waren met her optreden leek haar humeur wel omgeslagen te zijn, er was niks meer te zien van de vrolijkheid die voor het concert nog zo duidelijk aanwezig was geweest.
Ik schrok op toen ik het riedeltje van mijn telefoon hoorde, ik richtte mijn ogen op het kleine schempje en lazen de woorden die er stonden. Er kwam een scheve glimlach op mijn gezicht te staan. Ze wou wat met me gaan drinken, het liefst zou ik nu een veugde dansje gaan doen maar dat zou niet gaan aangzien ik met de andere 4 jongens in een busje zat gepropt ,opweg naar een hotel waar we vannacht zouden blijven. "Why so quiet Bird?" Vroeg de stem met het dikke accent die tegen over me zat in het busje. Ik keek op en ontmoete de bruine ogen van Tom. "Oh i was just thinking about the gig." Atwoorde ik, ik wou het ze eigenlijk nog niet vertellen.
"So that girl, Skye, she seemd pretty in to you, eh?" Zei Max die naast me zat. Snel bewoog ik mijn hoofd naar hem toe en staarde hem ongelovig aan. "Why would you say that?" Vroeg ik. "It was pretty obvious mate, she was gazing constantly." Was Max zijn statement waar door Nathan begon te grinikken. "What so funny Nath?" Vroeg Max. "It was ovbious she liked him, but just as obvious as Jay likes her." Mijn ogen werden voor slechts een fraktie van een seconde groter maar Nathan had het wel opgemerkt en ging verder met zijn uitleg. "She was gazing at him alright, but as soon as she looked away mister 'i don't know what you're talking about' overthere was looking at her!" Zei hij terwijl hij me aan wees en ik liet mijn ogen schuldbewust naar mijn handen glijden wat een lachende reactie wekte bij de andere 3 jongens.
Inmiddels waren we al aangekomen bij het hotel, en had ik me al klaar gemaakt. Ik stond op het punt om te vertrekken toen ik een bekende klopt op mijn deur hoorde. "The door is open!" Riep ik terwijl ik mijn schoenen pakte en er mee naar het bed liep om ze aan te trekken. De deur ging open en daar verscheen Max met een grote grijns op mijn gezicht. "Maybe you shouldn't lose your phone all te time." Glimlachte hij en wierp mijn mobiel naar me toe. "Thanks mate, i thought indeed i lost it, again." zeik toen ik mijn mobiel opving. Max draaide zich om en liep vervolgens mijn kamer weer uit. "And start thinking of putting a password on it, have fun tonight!" Riep hij waarna hij de deur dicht deed. Fijn dacht ik dat werd morgen alles vertellen dus.
Ik keek op mijn mobiel en schrok van de tijd, gelukkig had ik haar het adres van een pub in de buurt door gegeven, maar ik moest wel opschieten wou ik nog voor haar daar zijn. Ik pakte mijn blauwe vest van mijn voeten einde en verliet mijn kamer, sloot de deur en rende op mijn rode Allstars het hotel uit.
Dit was nog lastiger dan ik dacht, maar hoop dat jullie het leuk vonden.
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (4)
LION KING!!!! Oké sorry die moest er gewoon uit:D Dank je wel! Nu ga ik muziek van de leeuwen koning luisteren:P Geweldige hoofdstukjes! Echt love it<3 Can you feel the love tonight is wel een toepasselijk nummer;) Oehhh ik ben benieuwd! Hij heeft wel het gevoel dat hij haar kent maar door haar naam denkt hij dat het niet zo is! Wat ik interessant ga vinden is, wat gaat ze zeggen als hij aan haar vraagt waar ze vandaan komt. Ik hoop dat snel te lezen *Hinthint* Ik ben benieuwd hoe het afloopt op hun date:D Ik hoop dat hij zich als een heer gedraagt<3 And cheeky Max! Zomaar iemand anders zijn berichten lezen;) Sommige mensen doen dat bij hun vriend of vriendin. Dat snap ik dus niet hé. Als jij je vriend of vriendin niet vertrouwd waarom ben je dan bij diegene? Het lijkt me niet echt een gezellige relatie als je denkt dat je die persoon niet kan vertrouwen. Ik zei dat laats tegen mijn moeder en die zei dat het niet zo zwart en wit is. Ik ben het voor een deel met haar eens want de wereld is niet zo zwart en wit maar ergens heb ik ook zoiets van "Ben je dan liever ongelukkig in een relatie of gelukkig single?" Naja het al allemaal wel:D Maar ik ga nu verder met het lezen van een verhaal op Wattpad(: xxx
1 decennium geleden<3
1 decennium geledenHihi slimme Nath =^.^=
1 decennium geledenSnel verderrr!!! Ben benieuwdd!
1 decennium geledenxxx