Gooische Vrouwen 4.
Ze werd meteen verhuist naa het huis van de morero's
Heb je veel spullen vreg Martin. Medusa Schudde haar hoofd. Cheryl liep achter hun. Toch hebben we een veruiswagen voor je besteld zei Cheryl. Danku dat is heel lief zei medusa. Ik ga wel met de verhuiswagen mee zei martin dan ga jij bij cheryl in de auto. Tante cor was komen oppassen op remy.De verhuiswagen reed voorop. Medusa keek wat rond. Het is hier wel mooi zei ze. Cheryl knikte ik zou hier ook nooit meer weg willen. Medusa keek haar aan. Dat kan ik geloven zei ze en glimlachte een beetje. Ben je altijd zo verlegen vroeg Cheryl toen. Medusa keek haar geschrokken aan. Ze schudde haar hoofd. Cheryl lachte, het is ook wel wennen voor jou. Medusa knikte ook. We zijn bijna bij mijn huis zei ze toen. Oow woon je in een flat vroeg Cheryl. Medusa knikte weer, ik woon nog bij mijn ouders.Cheryl parkeerde haar auto achter de verhuis wagen. Stap maar uit zei ze. Medusa liep na haar slaapkamer. En wees aan wat allemaal mee moest. De verhuizers pakte het voor haar in. Toen ze klaar waren vetrokken ze weer na het huis van Cheryl en Martin. Daar pakte de verhuizers alles weer uit en zetten alles op de plaats in de kamer van medusa.
Daarna gingen ze eten
Er zijn nog geen reacties.