Foto bij 16. wat is het beste.

heey lieve lezers,
het gaat al weer iets beter met mij,
nog niet fantastisch maar heb vandaag geen rotdag gehad.
en miss is het ook wel even fijn om iets voor jullie schrijven,
dus doe ik het maar miss wel kort ik doe me best
moet hierna weer gaan leren heb morgen engels so.
x

door de ogen van rein:
als de dokters weer weg zijn komt Daan binnen, alleen geen Lisa. heej slaapkop je bent eindelijk wakker! sliep ik dan zo lang? lang gozer je sliep bijna 12 uur! wat sliep ik al 12 uur? en waar is Lisa eigenlijk vraag ik. je weet het niet meer he? vraagt daan. huh? wat nee. ik leg het wel even uit, vanochtend ging je naar school en fietsten je niet met Lisa en Roos mee. waarom eigenlijk niet vraagd daan? beloof je het aan niemand door te vertellen ik wil lisa niet bang maken. ik heb een hockeybal tegen me hoofd aangehad. en loop nu van alles op, er is van alles aan de hand met me. En ik begin te huilen. rustig rein maar weet je het niet meer van vanochtend? nee, wacht jawel. nee kan Lisa hierheen komen? nee, ze komt niet meer ze kan het niet meer aan, ze wil je niet meer zien. sorry. ik schrik maakt niet uit kan jij ook niets aan doen. ik snap der wel ik zou het ook doen.

door de ogen van lisa:
heej lieverd kan ik hier logeren? ja natuurlijk, kom binnen maar... ik kan me tranen niet meer tegen houden ze komen en blijven komen en gaan maar door. heej meid kom binnen wat is er? me nicht neemt me mee naar binnen en pak een reep chocolade voor me, vertel eens lieverd wat is er aan de hand...???? ik ga op de bank zitten en begin met vertellen: nou vanochtend fietste ik met Roos naar school, en Jorem zou met Rein fietsen. maar toen we het schoolplein opreden kwam Jorem ineens naast ons fietsen zonder Rein. en ik begin nog harder te huilen. RUstig maar liefje alles komt goed, zegt lieke (nicht) zacht. dus toen heb ik Roos en Jorem het whatsapppje van Rein laten lezen, en toen ben ik naar me kluisje gerent om te kijken of rein daar was en dat was hij maar hij was met een meisje aan het zoenen. wat hij heeft toch met jou?:8 ja had. Dus ik liep op hun af en trok Rein bij Ninaa weg, en heb toen gezegt het is uit! en toen ben ik huilend weg gelopen, gelukkig kwam ik Roos en Jorem tegen. Jorem is gelijk naar Rein gelopen, en heb ik eigenlijk ook niet meer gezien. Roos heeft me even apart genomen en toen heb ik me ziek gemeld en is roos met me naar huis gegaan en hebben we gezellig gekletst en voelden me al wat beter. maar toen belde Daan andere jongen en vriend van Rein leg ik haar uit, en zei dat Rein aan was gereden en vroeg of ik wou komen. hij wist niet dat ik het net uit had gemaakt met Rein, maar ik ben toch even geweest. maar toen ik daar zo zat stil Rein lag nog in coma. Het voelde gewoon niet goed, en zodra Rein zijn ogen open deed ben ik weggrent, ik kon het niet. en nu ben ik hier. Lieke lacht ik weet dat ze het goed vind dat ik blijf ga maar lekker slapen het is al laat me praten morgen wel veder je moeder heeft je spullen al gebracht. ik loop naar boven kleed me om en ga in bed liggen en begin weer te huilen. ik zie dat ik een whap heb van roos en van daan eerst die van roos lezen denk ik. ik open hem: heej meisje, heel veel sterkte je kan me altijd bellen ben er voor je waarneer je me nodig hebt. xxxx ik antwoord snel terug: dankje ik zal je bellen als ik je nodig heb maar denk dat ik gewoon even rust nodig hebt en dat kan ik hier vinden xx tot snel. dan kijk ik naar me whap van daan: heej Lisa, rein mist je heel erg en wilt je alles uitleggen maar dan moet je wel komen kom alsjeblieft x Daan. heej daan, het spijt me voor Rein maar ik blijf deze week bij me nicht in Amsterdam. sorry x Lisa. ik leg me mobiel weg en ga slapen.

Reageer (3)

  • MS123456

    Abbo genomen snel verder!!!!! Zxxx

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    omggg snel door! xo

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Omgg spannend! Snel door!!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen