Owen:

Als ik het toilet in kom lopen ga ik bij de spiegels staan. Doe mijn haar goed. En ga Rein zoeken. 'Reeeiiiiinn!!!' schreeuw ik en begin te lachen. Dit toilet is echt groot! Denk ik bij me zelf. Opeens als ik weg wil lopen houd iemand zijn handen voor me ogen, zegt 'neem verkering met Anneke of ik schiet!' en maakt met zijn hand een pistool na. 'Aaaah, Help me!' 'Rustig maar hoor! Ik ben het maar! Hahaha' zegt hij lachend. Als ik me omdraai die ik dat het Rein is. 'REIN! LAAT ME NIET ZO SCHRIKKEN!' schreeuw ik lachent tegen hem. 'Hahaha Ales! Je had je gezicht moeten zien!' 'Nou! Zullen we nu gewoon terug gaan naar de andere?' zeg ik tegen Rein. 'Man doe eens rustig!' 'Wat?' 'Haha je stem klinkt echt geschrokken Ales!' 'O, haha sorry Reintje!' zegt ik lachent 'Hoe noemde je me nou?' 'Reintje!' zeg ik snel en ren het toilet uit. Rein rent achter me aan en roept : 'Je gaat eraan Ales!' Ik ren naar de tafel toe waar de rest aan zit en ga er bij aan zitten. 'Hé Rein! Wat is er met jou?' zegt Anneke. 'Ales... Hij noemde me... Reintje' zegt Rein met een piepstemmetje. 'Ahwww, Reintje toch. Mag dat dan niet?' vraagt Esther een mij. 'O, Esther! Nu ga je eraan met de......' Hij maakt zijn zin niet af maar komt naar me toe lopen en begint me te kietelen. 'NEE REIN! NIET DOEN! IK NOEM JE GEEN REINTJE MEER! HAHAHAHAHA HOU OP!' 'Hoe noem je me dan?' zegt Rein als ik stop met lachen. 'uuh.. Rein?' 'Ja zo ja!!' Als we ons ijsje ophebben gaan we weer naar Rein zijn huis toe.

Anneke:

Als we bij Rein thuis komen sprint Ales meteen op de bank. 'Haha Ales! Luilakkiee!' roep ik naar hem. Ik loop naar hem toe en begin meteen te lachen. 'Wacht eens even Anneke!' roept Ales naar me als ik naar de gang wil lopen om mijn mobiel te pakken. 'Wat is er?' antwoord ik als ik terug kom. 'Nouw noemde je me nou net luilakkie?' zegt Ales lachent tegen me. 'Ja dat deed ik! Hahaha! Ben je toch ook?' '1. een luilak ben ik niet. Toch Daan? 2. Je noemt me geen luilak meer en anders...!' verder komt hij niet want hij tilt me op en gooit me op de bank. 'Aaaaah, Niet doen!' 'Ja, eigen schuld!' zegt Ales en we beginnen allemaal te lachen.

Reageer (3)

  • estherhkx

    Dankje Sharon!! xx <3

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    OMGG LEUKK! Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • estherhkx

    Owen moet Esther zijn! Sorry typte te snel! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen