Gooische Vrouwen 3.
Martin heeft er een paar oud genodigt en Cheryl ook. Zouden ze het er over eens raken wie het moet worden???
De bel gaat. Martin doet open.Iedereen die er al is zit in de woonkamer te wachten Als iedereen er is gaan we beginnen.
Er moet nog maar een iemand komen zei en meisje. Oke zei martin. Een minuut er na gaat de bel. Martin gaat open doen. Voor hem staad een klein verlegen meisje met donkere haren. Kom binnen zegt hij. Het meisje loopt langs hem door. Hij keek meteen naar haar kont. Wat is ze mooi dacht hij.Niet laten merken aan Cheryl dan kiets ze haar messchien nog. Martin liep na de eetkamer. Iedereen is er we kunnen beginnen zei hij. Ga de eerste maar halen zei Cheryl. Martin stond op. Nummer 1 mag naar binnen komen zei hij. Er stond een meisje op. Ze liep achter martin aan. Ga daar maar zitten zei Cheryl toen ze na een stoel tegenover haar wees.Martin kwam naast haar zitten.
Hoe oud ben je vroeg Cheryl. 21 zei het meisje. zo vroegen ze iedereen af, De laaste zei Martin blij.Cheryl keek hem aan. O ik vind het saai worden en hij gaf Cheryl een kus. Oke zei ze.Het verlgen meisje kwam binnen. Martin keek na Cheryl. Ga maar zitten zei ze. Het miejse ging verlegen zitten. Wat is je naam vroeg Cheryl. Het meisje werd rood.Medusa zei het meisje. En je leefttijd? vroeg martin. 19 zei medusa weer.Heb je al met kinderen gewerkt vroeg Cheryl. Medusa knikte.Oke we weten alles ga maar terug na de woonkamer we gaan overleggen en dan zeggen we wie we hebben gekozen zei Cheryl Medusa stond op en liep weer na de woonkamer.
Ik vond die laaste wel goed zei Martin meteen.Cheryl keek hem aan. Waarom ? vroeg ze. Nou omdat ze als enigen echt serieus over kwam. En ze heeft ervaring met kineren zei hij. Alleen dat vroeg Charyl meteen.
Nee nee zei martin toen. Je weet toch mijn lieve Cheryl dat ik alleen van jou hou zei hij en Pakte Cheryl haar gezigt vast. Cheryl lachte blij en Knikte We nemen haar aan.
Er zijn nog geen reacties.