Foto bij Gooische Vrouwen 2.

oke Cheryl gaat dus na Anouk en daar zijn Rolien en Claire ook.

Cheryl Bled aan bij Anouk.
Claire deed open. O hallo Cheryl zei ze blij. Cheryl keek haar met een nep glimlach aan. Ze liepen samen na de keuken. anouk schudde voor iedereen een glas wijn in. Cheryl je bent ook altijd het laatse he. Cheryl keek haar alleen aan. Is er iets ? vroeg Rolien toen. Cheryl schudde haar hoofd. Ze dronk van haar wijn. Iedereen keek na haar. Och kom Cheryl ik ken je al veel te goed ik zie dat er iets is. Cheryl zuchte. Martin wilt perse weer een opere. En ik ben bang dat er weer van die rare dingen gebeuren als met tipiwan en dat zou ik echt niet willen zei ze. Rolien schudde haar hoofd. Maar ze zijn niet allemaal zo gek als haar. Cheryl schudde haar hoofd. Martin zei al om gewoon een nederlands meisje te nemen zei ze toen. Anouk knikte. Claire zuchte, die zijn wel een stuk duurder he zei ze. Cheryl knikte, alleen als je zo een jong meisje neemt niet.En dan maat ik martin alleen maar weer blij. Anouk lachte. Anouk dat is wel niet grappig zei Cheryl. Anouk stond op en maakte habjes klaar. Martin heeft remy nu mee moeten nemen na de studio zei Cheryl. Nou dat gaat toch ook niet zei Rolien martin heeft gelijk je moet gewoon weer een opere nemen. Cheryl knikte we gaan er een paar vragen en dan kiezen we de beste uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen