Chapter 80
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
aaw liam zo een schatje
1 decennium geledenJij?Bent.Echt.Geniaal! ja, Jij!
1 decennium geledenIk wil effe zeggen dat dit een hele lange reactie gaat worden, dus:
BE PREPAIRED!!!!!
Sorry als da verkeerd is geschreven, mijn engels is rete slecht, mat dat weet je nu wel ondertussen. Ik weet niet echt hoe ik dit ga aanpakken.
mmmmm, mijn eenhoorns ben je waarschijnlijk wel al beu gehoord...
Laten we hat dan maar je fantastische verhaal hebben. Iemand moet die onzekerheid van jou toch weg werken? nou hier komt ie:
JOUW VERHAAL IS FANTASTICH GENIAAL UBER GEWELDIG GOED!!!
En ik denk dat al jouw abo's het hier mee eens zijn. Duhu. Je zou trouwens een gat in de lucht moeten springen omdat je zoveel abo's hebt. Hoeveel abo's had je gehoopt zeker te hebben op het einde van je verhaal? mmmm? 20? 30? mmmm? Wel, de 20 ben je al voorbij, en die 30 heb je bijna, en je verhaal is nog niet gedaan, so be happy! En stop vooral met jezelf met andere te vergelijken en dan te zeggen dat het bij jou slecht is. WANT DAT IS NIET (jaja, je leest het goed: NIET) WAAR!
Sommigen zijn zelfs grote fan van u. Dat wil wel degelijk iets zeggen.
So, do you feel it already? Het zelfvertrouwen? Ja? goed zo!
Lots of love!
a pink unicorn (ja eenhoorns kunnen ook typen!)
xoxo