Foto bij Liefde voor Tom Kaulitz.. Maar houdt hij wel van mij?? H - 3

Je word langzaam wakker als het licht dat door je raam op je gezicht schijnt. Je zou vandaag naar Lisa gaan want die ging morgen al op vakantie, je kleed je zo snel mogelijk aan en propt snel een boterham naar binnen. Je pakt je fiets en rijd naar Lisa die 2 straten verderop woont.. je belt aan....

Lisa doet met een big smile open en omhelst je. "wat ben ik blij je te zien",, zegt ze als ze je even later los heeft gelaten. "Ik ben ook heel blij om jou te zien!". "Kom binnen", en ze sluit de deur achter je dicht. "wil je wat drinken?". "Ja Cola graag!". Lisa loopt naar de keuken en schenkt voor je een vol glas Cola in. "Alsjeblieft", zegt ze als ze het glas op tafel zet. "dank je wel". "en..ga jij nog iets bijzonders doen?", vraagt Lisa na een lange stilte. "Nee niet egt, njha.. ik heb mezelf aangemeld op een meet & greet". "Aah leuk! en weet je al of je hebt gewonnen?". "Nee dat weet ik morgen pas", zeg je met een zielig lipje. "Als je hebt gewonnen moet je me wel bellen he?", zegt Lisa lachend. "hahah ja Lisa doe ik!". Je telefoon gaat en je neemt op het is je moeder.

Maya! waar hang je uit!?

Ik zei tog dat ik naar Lisa ging!

Ik weet wel dat je huisarrest had!

srry mam, maar Lisa gaat morgen weg en ik wou haar nog graag eventjes zien, mama? mag het please??

ok! maar over een kwartier thuis zijn

ja doe ik! doei mam..

doeii!!

Je hangt op, pfff.. wat een gedoe. "Lisa?",, vraag je. "ja, wat is er?". "weet jij of een soort van dating-site kwaaad kan?",, vraag je verlegen. "ik denk het niet, maar je moet wel uitkijken, hoezo?". "nee, ik wou kijken of ik er miss. een leuk vriendje aan over zou kunnen houden", je lacht verlegen. Jullie praten nog even door tot je naar huis moet. Je zegt Lisa gedag en fietst terug naar huis. Thuis ga je weer computeren, maar nu niet achter msn of spelletje, nee! Een dating-site...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen