Dankwoord
Wel, Hi!
Uhm... Ja, sorry dat ik zo plots niet meer schreef... School was killing me, literaly. *Grinnikt.* But... This is the end *Cries.* Ik had misschien nog wel een heel verhaal erachter kunnen plakken, maar dat vond ik een beetje heel erg langdradig en alles... En ik vond het wel mooi om met een Jiall-Momentje te eindigen.
Oh, en nog even; De epiloog is zo'n ongeveer 2 á 3 jaar later. Justin is uit zijn schulp gekropen en famous, One Direction is nog even sexy en famous als altijd en ze hebben - zoals je waarschijnlijk al gemerkt had - een zoontje geadopteerd; Julian James Horan. Ze heten nu met zijn drietjes Horan *Klinkt verschrikkelijk sexy* En Justin's vader zit in de bak, zijn moeder niet. Het bleek dus dat hij zijn vrouw ook bedrijgde. Eind goed, al goed.
Nu nog met het échte dankwoord beginnen;
Dank jullie, Allemaal! Dit is de eerste story die ik ook letterlijk heb afgeschreven en ondanks dat ik weinig abo's had, ben ik alsnog blij.
To HigBoz:
Jij was mijn eerste abo. Wat ben ik trots op je! Het liefst zou ik je nu willen knuffelen en zoenen en weet ik wat. Dat wil ik trouwens met jullie allemaal ^-^. Maar; I LOVE U. SERIOUSLY.
Niallerx3:
BABE. I LOVE U SECOND ABBOOTJE. DANOONTJE POWER. *Heeft een hyper moment.*
De rest;
Jullie zijn even belangrijk als Niallerx3 en HigBoz, afcourse. Maar hun waren mijn eerste twee abo's x3. I LOVE U AL.
Weetje. Heel misschien, maar dan ook héél misschien zal ik nog een Jiall-Story schrijven die ik - hopelijk - niet ga verwaarlozen. Ik ben nu al een heel verhaal aan het bedenken, eigenlijk... Of hebben Jullie liever Ziall, of een andere bromance? Lemmie know, sweeties!
Sincerely,
WOBBIEWOB.
Reageer (5)
Ik huil omdat het het laatste hoofdstuk issss : (
1 decennium geledenI LOVE U TOO<'3
Stuur me pleaseeeee een link voor je volgende story!!!
Ik had ook echt geen idee meer wat dit voor story was, haha. En ik vind alle bromances leuk. (:
1 decennium geledenOmg, love you Babe! Misschien kunnen we nu alsnog een story samen schrijven
1 decennium geledenzoals we eigenlijk al hedden geplant.. ;p en dan een Niall story.... (]:pb me, loveyou! xx
Het maakt mij niet zoveel uit welke bromance, met elke bromance maak je mij blij xx
1 decennium geledenIk zag jou naam en ik dacht: welk verhaal is dat!?
1 decennium geledenEN NU GIL IK OMDAT HET VERHAAL IS AFFELOPEN :c