Hoofdstuk 7. Moet ik verder? Kiiiss xx

Rein:

Als we bij de ijskraam aan komen zie ik Sharon en Anneke daar staan. 'Hé Anneke en Sharon!' 'Hé Rein en Daan!' zeggen ze en we beginnen te lachen. Ook al weten we niet waarom. 'Haha, maar hebben jullie al gehoord wat er met Esther is?' vraag ik aan Sharon en Anneke. 'Huh, wat bedoel je? Is er iets ergs gebeurt?' vraagt Sharon verbaast. Ik hoor dat ze bezorgt is want dat hoor je aan haar stem. 'Nouw, ze kwam gisteren bij me aan de deur. En ze huilde en had allemaal schrammen op haar arm en been. Ze was aangereden een straat verderop en kwam naar mij toe. Ik schrok me rot toen ik het zag en hoorde!' zeg ik en begin te huilen. 'En? Heeft ze nog iets ergs op gelopen?' vraagt Anneke met een verbaast gezicht. 'Ja, een gebroken been en als ze opstaat valt ze steed achteruit. En 's avonds op haar kamer toen keek ik even niet en lag ze alweer op de grond. Ik maak me zorgen om haar!' zeg ik en opeens begint iedereen te huilen en Daan troost me. 'Sttt, Rustig Rein, het komt heus wel weer goed. Denk aan wat ik, Owen en Nils gezegt hebben. Over een paar dagen is het wel weer over' 'Weet Ales dit al?' zegt Anneke. 'Oh, shit nee hij weet het nog niet' 'Ooh wacht ik ben hem wel even!' zegt Anneke snel en pakt haar mobiel al voor dat ik iets kan zeggen.

Het gesprek tussen Anneke en Alessandro:
Hé, met mij.
Hé Anneke! Hoe gaat het?
Met mij goed maar met Esther niet.
Mooizo, maar hoezo?
Ze is aangereden *snik snik*
Oei, heeft ze iets ergs op gelopen?
Ja, een gebroken been en als ze opstaat valt ze weer terug en gister avond op haar kamer viel ze ook al op de grond. Ik was er niet bij. Rein vertelde me dit.
Moet ik naar je toe komen lieverd?
Moet jij weten. Wij zijn bij de ijskraam.
Ik kom eraan! Doeii
Doeii

Terug bij verhaal:

'Hij komt hier ook heen' zegt Anneke. 'Haha, ik heb een plan' zegt ik lachent. 'Nou, en dat is?' Ik vertel mijn plan en ik loop weg. Als Ales binnen komt lopen gaat hij naar de andere toe. 'Hé waar is Rein?' vraagt hij verbaast. 'Ja, waar blijft hij? Hij zou alleen even naar het toilet gaan en kwam daarna terug' zegt Sharon verbaast. 'Ja klopt. Ales haal jij Rein even?' vraagt Daan gelijk. 'Ja, uuh... tuurlijk..' zegt Ales verbaast en loopt naar het toilet toe.

Reageer (4)

  • estherhkx

    Ik heb weer eens ingebroken<3 xd
    Ik vind dat je suppeerr mooi kan schrijveen lieff zusjee xx
    xd luvuxx

    1 decennium geleden
  • estherhkx

    Ik kan toch alleen 's avonds schrijfen en soms zelfs niet eens :( Kisses Myyyxxx

    1 decennium geleden
  • estherhkx

    Dankjeeex Sharon maar ik weet het niet :( :) :$

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    LEUKK! NATUURLIJK MOET JE VERDER GAAN! ZOO LEUK VERHAAL!!!!! xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen