Foto bij 082

Liam James Payne

Na een lange rit zijn we dan eindelijk in London aangekomen. Als eerste gaan we naar het X Factor huis en daarna gaan we naar de studio. Vandaag zullen ook de repetities al beginnen en ik kan niet wachten om te horen wel liedje we mogen doen.
Samen met Niall klauter ik de auto uit en laat mijn ogen over het gebouw voor ons glijden. ‘Welcome home!’ Roept Louis vrolijk. Grinnikend schud ik even mijn hoofd en loop dan naar binnen met mijn spullen achter me aan. Daar staat de rest van alle deelnemers, iedereen kijkt naar één persoon en ik besluit om me te luisteren. ‘Op alle kamerdeuren hangen namen. Wij hebben de kamer indeling gemaakt, maar als het niet anders kan, mag er geruild worden. Dit geldt alleen voor de individuele deelnemers. De groepen hebben een kamer samen.’ Zegt de vrouw die voor ons staat. Ik zie hoe ze nog iets zegt en vervolgens weg loopt. Iedereen loopt de trap op met zijn spullen en ik besluit om nog even te wachten. Er komen alleen maar ongelukken van als iedereen in één keer de trap op stormt. Ik loop een andere deur in en kom in een woonkamer terecht. Ik geef mijn ogen goed de kost en ga dan de volgende deur binnen, wat de keuken blijkt te zijn. Daar staat een vriendelijk uitziende vrouw, die me glimlachend aankijkt. ‘Ik ben Cloë.’ Stelt ze zichzelf voor. Ik pak haar hand aan en vertel haar mijn naam. ‘Wat vindt je tot nu toe van alles?’ Nieuwsgierig kijkt ze me aan. Ik haal mijn schouders op. ‘Indrukwekkend.’ Is alles wat ik zeg. Dan voel ik hoe iemand op mijn rug springt. ‘Wat doe je?’ Hoor ik Louis kinderachtig zeggen. ‘Rond kijken en wachten tot de ergste drukte op de trap weg is.’ Grijnzend kijk ik hem aan. Louis haalt zijn schouders op en stelt zichzelf ook voor aan Cloë. Ik besluit dat het nu vast wel rustig genoeg is en baan me een weg terug naar de hal. Ik pak mijn spullen en sleep ze naar boven. Eenmaal boven zoek ik de juiste kamer en zie een bordje met ‘One Direction’ op de deur hangen. Ik open de deur en meteen vliegen er drie kussens op mijn gezicht af. Ik probeer ze snel te ontwijken, iets wat ook nog lukt. ‘Mis!’ Ik steek mijn tong even uit en zet mijn spullen in de kamer. ‘Hebben jullie al gekozen met bedden?’ Vraag ik dan. Meteen beginnen de jongens hevig te knikken. ‘Ja, jij mag op dat bed slapen.’ Harry wijst naar het bed in de hoek en ik knik tevreden. Ik heb het niet zo op stapelbedden en ben dan ook blij dat ik op een normaal bed mag slapen. Ik zet mijn spullen bij het voeteneinde en laat me op het matras vallen. Dan wordt er geroepen dat iedereen naar beneden moet komen. Ik sleep mezelf overeind en wandel samen met Zayn en Harry naar beneden. Daar staat dezelfde vrouw weer en ze vertelt dat we binnen vijf minuten naar de studio vertrekken. Ik loop snel naar boven en pak mijn jas. Daarna loop ik naar buiten en stap in één van de auto’s. Ik doe mijn gordel om en kijk naar buiten, waar bomen voorbij flitsen. Ik kan bijna niet wachten om alles van binnen te bekijken, ik ken alles van de televisie, maar om er echt aan mee te doen, is veel leuker.
In de studio worden we voorgesteld aan de crew, deze mensen zullen ons door alle weken heen helpen. Ik laat mijn ogen even over de verschillende gezichten glijden, dan blijft mijn blik haken op een wel heel bekend persoon…

Reageer (3)

  • JustMelis

    leuk geschreven, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • GabiHoran

    Oeehhh, snel verder! x

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Snel verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen