esmee is de hoofdpersoon zeg maar ..
waar is esmee ? hahah
ze reageeerd nergens meer op dus esmee...

de volgende ochtend toen ik wakker werd sliep iedereen nog, ik keek naast en zag rein echt schattig slapen. ik stond op en ging kijken bij nils, aawh die slaapt ook schattig, het is echt een aardige jongen en hij is best wel knap maar rein ....... wat hou ik van hem hij is nu eindelijk mijn vriendje! ik liep naar de badkamer ging me douchen en deed me kleren aan, deed gauw ff een knot op mn kop en liep naar de kamer. ik ging boven op rein zitten en zei SLAAPKOPJE WAKKER WORDEN WE MOETEN ZO ONTBIJTEN, nou ja ik zei het niet ik schreeuwde het eigenlijk in zn oor! heeee lieverd zei hij. en ik gag hem gauw een kus en ging van hem af liep naar nils en zei dat hij er ook gauw uit moest aan gezien we zo moesten ontbijten. rende weer naar de badkamer om mn make up te doen. als ik even later klaar was ging ik tegen de deur staan met mn oor zo dat ik kon horen wat rein en nils zeiden.

(gesprek wat esmee op vangt tussen rein en nils)

nils: maar ik kan wel zien dat je dr echt leuk vind he?
rein: jaa man, kijk een keer hoe knap lief leuk aardig.....
nils: jaa hou maar op ik weet het nu wel hahahah
rein: ja sorry maar ze is ook zo lief!

op dat moment kwam esmee weer binnen. esmee: aaaawh rein ik vind jou ook lief en leuk en knap en aardig. je hebt ons gehoord schreeuwde nils en rein door de kamer? esmee: ja maar ik vond het wel cute van je! i love you esmee!! i love you to rein! nils: hou op zo klef te doen! we begonnen te lachen en rende naar nils om hem dood te knuffelen! nils: OKEEEEJJ STOP MAAR NU IS HET GENOEG HAHAHAH!! oke zeiden we en liepen met zn drieen naar beneden om te gaan ontbijten! ik zat tegen over rein en daar naast zat nils! leider: oke iedereen je hebt nu een 1 uur de tijd om te eten en je klaar te maken voor de volgende opdracht! en iedereen maak al vast een drie tal, want daar werk je zo in samen. ik wist natuurlijk mijn drie tal al, ik keek even van rein naar nils en zag ze beiden knikken. nadat we veel lol met zn drieen hadden onder het ontbijt liepen we naar boven weer naar onze kamer. weetje rein en nils? begon ik. ja zeiden ze allebei: we kennen eigenlijk alleen nog maar elkaar en voor de rest nog helemaal niemand, en we mogen hier nog maar 3 nachten in blijven! rein: ja dat is waar maar we maken vast en zeker heel snel nieuwe vrienden. en hij gaf me een knuffel. snel deden de jongens hun kleren en haren goed en ik deed toch gauw me haar maar weer in een staart met een mooi vel groene band voor de losse plukjes. ooh ja daan en owen komen morgen he? vroeg nils. ja dat weten we antwoorde rein er op. na dat iedereens haar goed zat liepen we naar beneden tijd voor de volgende opdracht!

heeeeeee lieve lezertjes vinden jullie het nog leuk? reageer dan ff :)
en vandaag best wel een lang hoofdstukje gemaakt!!
love uuuu xxxxxxxxxxx

Reageer (2)

  • MissMainiac

    Jaaaaaaaaa heel leuk

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    jaaa heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!<3
    snel door pleasee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen