vanuit Owen:
Het is pauze, eindelijk! Ik, Nils, Rein en Daan zitten in de kantine. Dan komt Kimberly naar ons toe gelopen en zegt tegen Daan: 'Wat heb ik nou gezien op twitter? Heb jij nou ook met zo'n sletje? Ik had niet gedacht dat jij ook zo diep zou zinken.' 'ZE IS GEEN SLET!' zegt Daan.
'Als iemand hier een slet is ben jij dat!' Kimberly kijkt Daan aan en geeft hem een klap.
Ik spring er meteen tussen in zodat het geen gevecht word. Maar Daan duwt me aan de kant en slaat Kimberly terug.
De vrienden van Kimberly zien het en ze komen op ons af.

vanuit Daan:
Ik sloeg Kimberly terug en zie dat haar vrienden het zagen.
Ze komen naar ons toe. 'OHMYGOD, wat doe jij?!' zegt een vriend en hij slaat me vol op mijn gezicht.
Owen komt voor me staan en slaat de jongen heel hard terug.
Op dat zelfde moment trekt een jongen me naar de grond toe en begint me in elkaar te trappen. Alles word zwart.

vanuit Rein:
Ik zie dat Daan in elkaar word getrapt. Ik wil hem gaan helpen maar iemand houd me tegen.
De jongen pakt Daan z'n telefoon en ze rennenmet z'n alle weg. Ik ren naar Daan toe en zie dat hij bewusteloos is geraakt.
De concierge gaat naar Daan toe en ze brengen hem naar het ziekenhuis. Wij moeten weer naar de les.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen