0.6
Waarom zei ik nou dat mijn auto's nog in Los angeles staan. Ik heb helemaal geen auto's, laat staan dat ik kan rijden. Zuchtend loop ik mijn appartement binnen, en gooi min sleutels en tas in een hoekje. Ik kwam enkel naar New York om model te worden, nooit gedacht dat iemands vriendin spelen mijn baan zou worden. Slenterend ga ik naar de keuken, en zet de waterkoker aan. In de tijd dat ik moet wachten, speel ik met mijn haar. Als eindelijk het piepje afgaat van de waterkoker schenk ik het kokende water in een kopje en doe er een zakje munt thee in en een schepje suiker. Ik pak het kopje op en loop voorzichtig naar de bank, en ik ga zitten. Waneer ik eindelijk 5 minuutjes rustig zit op de bank gaat deurbel, ugh moet dit nou echt. Ik ren naar de deur, en trek hem met een ruk open. Niet kijkend wie er is vraag ik wat er is. ' uhm moïse ? ' ik kijk op en zie Justin staan. Wat doet hij nou weer hier, hij heeft toch een hekel aan me ? ' eh.. Hey justin, wat is er ? ' en ik probeer een beetje mij haar en kleding te fatsoeneren. ' nou je was dit vergeten in de auto ' en hij houd mij bedel armbandje in de lucht, die ik van mij ouders had gekregen toen ik hier naartoe verhuisde. ' oh bedankt Justin, hoe kan ik dat nou vergeten ' en ik pak het armbandje van hem. ' dit was eigenlijk niet het enige waarvoor ik kwam ' zegt Justin opeens. ' ik wil eventje met je praten, over de situatie '. Ik knik, 'kom binnen' zeg ik terwijl ik een stap achter doe zodat hij binnen kan komen. We lopen de woonkamer is en Justin kijkt een beetje rond. 'Mooi huis Mo' concludeert hij. Ik glimlach ' dankje'. Hij gaat zitten op de bank. 'Wil je trouwens nog wat drinken ?' Vraag ik. 'Cola graag' antwoord hij. Ik knik en loop naar de keuken. Ik schenk de cola in en loop op een rustig tempo terug naar de woonkamer. Voorzichtig leg ik het glas voor hem neer en vraag ' dus, waar wil je het precies over hebben?' Justin schraapt ze keel en kijkt op. 'Luister, ik denk dat je een hele verkeerde indruk hebt over mij. Ik ben echt niet zo erg als ik lijk en ik haat je niet.' Ratelde hij. Ik kijk geschrokken op. ' ik had helemaal geen slecht beeld van je. Ik snap je wel, deze situatie is inderdaad raar.' Justin knikt. ' en ik wilde je nog iets heel belangrijks vertellen ' zei Justin.
sorry dat het zo lang duurde voordat er een nieuw stukje kwam. We hebben het allebei echt heel erg druk op school, en we moeten nu echt ons best doen om niet te blijven zitten. Maar laat please een reactie achter over wat je van het verhaal denkt, of als je nog leuke ideeën hebt. Doei xox
Reageer (2)
ik vind het opzich wel leuk dit verhaal ^^
1 decennium geledenIk ken het kheb het zelfde probleem met school & schrijve :p
1 decennium geledenOhw kom op dit is het 2de verhaal da ik volg dat vandaag eindigt met "ik moet je nog iets vertellen'" ik kan dit ni aaan
I absolutely LOVE your story!!!!!!
Snel verder??
xx