Hier is het eerste hoofdstuk. Hope you enjoy it...

Vanuit Fien


Het is 7 uur als ik wekker gaat. Het is maandag, de eerste dag na de kerstvakantie. Ik heb mijn vriendinnen heel erg gemist. De enige die ik in de vakantie heb gezien, was Nils. Dat komt omdat onze ouders goede vrienden zijn. We hebben bij hun thuis oud en nieuw gevierd. Ik kom mijn bed uit en ga beneden ontbijten. Daarna ga ik me omkleden en doe ik mijn haar en make-up. Net als ik bezig ben met mijn mascara gaat de bel. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het al 8 uur is. Gelukkig zit mijn kamerraam boven de voordeur. Ik doe mijn raam open en kijk naar de voordeur. 'Heey Nils, ik kom eraan.' roep ik. Snel maak ik mijn mascara af en ren ik naar beneden. Ik laat Nils binnen en pak snel mijn tas en mijn sleutels en loop naar mijn fiets in de schuur. Ik haal mijn fiets van het slot en rij met Nils naar school.

Als we op school aankomen, is de eerste bel al gegaan. We zetten snel onze fiets we en gaan naar de kluisjes. Ik kom bij mijn kluisje en gooi snel mijn jas en boeken erin en ga naar de les. Nils loopt maar een klein stukje mee want we zitten niet bij elkaar in de klas. Als ik bij het lokaal aankom zie ik mijn vriendinnen al staan. 'Heey Fien.' hoor ik Lara kei hard roepen. Gelukkig hebben we het eerste uur mentoruur, want dan kunnen we gewoon even bijkletsen. De dag gaat snel voorbij, gelukkig maar. We mogen 10 minuten eerder weg, maar daardoor moet ik wel nog 10 minuten wachten tot Nils er weer is.

Ik zwaai mijn vriendinnen uit en wacht bij de kluisjes. Dan zie ik Liza aankomen lopen met haar 2 beste vriendinnen. Handlangers kun je beter zeggen. Liza is echt de bitch hier op school. Gelukkig ziet ze mij niet. Wij hebben altijd al een hekel aan elkaar gehad. Dat begon in de eerste klas, op de eerste dag. Ze dacht meteen dat ze alles was. Ook probeerde ze Nils "te redden" van mij. Gelukkig was Nils het daar niet mee eens. Sindsdien hebben wij eigenlijk al ruzie. Ik hoor de bel gaan en loop naar Nils kluisje. Nils is er altijd super snel. Binnen 5 minuten zitten we alweer op onze fietsen. 'Trouwens Fien.' zegt Nils. 'Heb je zin om mee te gaan naar mijn huis. Over een uurtje zijn Daan, Owen en Rein er.' 'Oké, lijkt me gezellig.' zeg je.


Ik hoop dat jullie het eerste deel leuk vonden
xx Anique

Reageer (2)

  • MS123456

    Snel door zxxx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    JAAAAAAA SUPER LEUK en nogmaals heel erg bedankt!!! Cxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen