Vanuit Guusje

Yes bijna carnaval ! gezellig met de meiden naar Eindhoven. Stiekem hoop ik dat Owen er ook is maar dat zal waarschijnlijk toch wel niet zo zijn.. Misschien houdt hij wel helemaal niet van carnaval. Vanmiddag gezellig naar de stad met mams om een nieuw jurkje voor de carnaval. Maar eerst nog even geschiedenis en Duits , echt de stomste vakken ooit ! Nja , ik pak wel gewoon mn 'twittertelefoon' erbij zoals papa dat zegt . het slaat echt nergens op maar hij vindt dat ik verslaafd ben.. Maar zo vaak heb ik nou ook weer geen tweetlimiet. *tring* *tring* shit de bel gaat , Nu dus geschiedenis , en hierna Duits pw . even op twitter kijken , zelf iets sturen en dan gaan. "Nu geschiedenis daarna Duits pw, #wishmeluck love @owenplayfair <3. . *tring* Yess geschiedenis overleeft , snel weg uit dit duffe lokaal . Duits pw ff maken ik heb toch niet geleerd dus dan kan ik net zo goed gewoon zomaar iets invullen . Leren lukt gewoon niet als Owen online is.. hij is zooo knap en lief en leuk en seky en zo kan ik nog wel even doorgaan .. ff snel een tweet en dan de klas in. "Laatste uurtje van de dag , dat Duits pw wordt toch niets #tweetbreak love @owenplayfair .

Vanuit Owen

Yes uit , echt waar wat is Frans een verschrikkelijk vak. Even op twitter kijken en dan naar de Starbubble ofzo . Wow , ik wordt wel veel gespamt door die @Nobody_knows_x_ , even dr profiel bekijken . WAAAAAATTT zo een knap meisje heb ik nog nooit gezien , die krijgt een follow back ! "#NF @Nobody_knows_x_ xx" . He he eindelijk in Starbubble , zo ook nog maar ff de stad in voor carnaval, ik ga gewoon in Eindhoven zoals elk jaar . "even de stad in voor carnaval" Aight , ik zie de feestwinkel , gewoon als een gekke piraat gaan ofzo , YOLO !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen