^^

En ze gaan met zijn alle naar binnen in de studio.

De jongens moesten eerst 2 keer Stop the time zingen.
Dat ging erg goed!

Rein: Hey, mogen de meiden een keer meezingen?
Producers: Ja is goed. Weet je wat? Sonja zingt de stukken waarin Daan zingt mee, Eva bij die van Rein, Guusje bij die van Owen en Sanne bij die van Nils!
De meiden twijfelden even maar deden daarna toch vrolijk mee. De eerste keer klonk het al meteen super goed dat ze het daarna opnamen. En daarna gingen ze nog een keer het filmen terwijl wij met zijn alle aan het zingen waren en ja.. Dat kwam natuurlijk op Youtube!
Nils: Wauw, jullie kunnen echt goed zingen!
Rein: Ja inderdaad!
Eva: Uhm nee hoor.
Guusje: Nee eigenlijk niet.
Daan: Jawel!
Sonja: HAHAHA nee! Denkt het mooi niet!
Owen: Jullie kunnen wel goed zingen! Geloof ons nou eens.
Sanne: Nee.
Producers: Ja meiden, de jongens hebben gelijk, jullie kunnen zelf super goed zingen!
De meiden beginnen te blozen.
Eva: Dankje.
Sonja: Maar als nog, ik vind van niet hahaha!
Daan: Eigenwijsje. ;p
Sonja: Ik eigenwijs? Nee hoor! Lijkt maar zo.
Iedereen lacht even.
Producers: Hey, wat dachten jullie ervan om met zijn achten nog een keer Stop the time te zingen, net als net en daarbij dan een videoclip op te nemen op het strand?
Guusje: Wat een leuke grap!
Sanne: Inderdaad!
Producers: Nee, we menen het serieus!
Sonja: Echt?
Producers: Ja!
Eva: Serieus?! Dat lijkt me echt super leuk!
Guusje: Mij ook!
Sonja: Jaaaaa mij ook!
Sanne: Mij lijkt het ook echt super gaaf!
Producers: Mooi zo, lijkt het jullie ook leuk jongens?
JAAAAA !! Riepen de jongens in koor.
Producers: Oke, dat is dan afgesproken! Ga vanmiddag nog maar lekker ideeën bedenken voor in de clip en leuke dingen doen, dan spreken we morgen weer iets af, komt dat ook uit bij jullie meiden?
Sanne: Ja hoor!
Producers: Mooi zo!

En we gingen weer met het busje naar huis. Het was best stil, iedereen zat na te denken en was moe. Ze hadden vannacht best wel weinig geslapen.

Sonja’s gedachten: Ik hou echt van Daan, hij is echt mijn droomprins, echt alles is perfect aan hem!
Guusje’s gedachten: Zingen met de boys was echt super! Vooral Owen zong echt heel mooi, ik vind hem echt heel leuk.
Eva’s gedachten: Het zingen was leuk! Ik ben Rein echt alleen nog maar leuker gaan vinden, hij is echt mijn speciale boy!
Sanne’s gedachten: Nils is leuk, heel leuk. Hij is knap en kan goed zingen. Mijn held..

Daan’s gedachten: Ik ben blij dat ik Sonja heb durven vragen, nu is ze echt de mijne en daar ben ik trots op!
Owen’s gedachten: De meiden zongen erg goed, ik vond het leuk. En nu in de bus, met mijn droom meisje naast me..
Rein’s gedachten: Ik ben echt heel blij met Eva, ze is lief, leuk, knap, kan goed zingen enzovoort! Mijn meisje!
Nils zijn gedachten: Sanne is echt een leuk meisje, echt alles is leuk aan haar!

Zo en we waren weer bij ons huis.

Rein: Zullen we nog iets leuks gaan doen vandaag?
Eva: Ja, lijkt me leuk!
Owen: Ja, mij ook! Wat zullen we gaan doen?
Daan: Hey, we kunnen weer naar het strand gaan of iets leuks in de stad ofzo gaan doen?!
Guusje: Ja, maar wat kunnen we gaan doen in de stad?
Nils: Bowlen! En dan kunnen we vanavond naar het strand?!
Sonja: Jaaaa, lijkt me leuk!
Sanne: Ja doen we! Ik vraag wel even aan mijn tante of ze hier een bowlingbaan in de buurt weet.
Daan: Is goed!

Ze liep naar het huis van haar tante. Ondertussen ging iedereen eventjes gezellig buiten bij het zwembad zitten.

Eva: Blijven jullie vannacht weer logeren?
Rein: Ik wil wel! Alleen even vragen of we mogen van onze ouders..
Guusje: Denk je dat het mag?
Rein: Ik denk het wel hoor, mijn ouders zijn heel aardig!
Sonja: Mooi zo, anders zou ik mijn lieve Daantje een hele nacht moeten missen! :o
Daan: Hahaha.

Sanne komt weer terug gelopen.
Sanne: Jongens, het mag! Er is hier een bowlingbaan in de buurt, het is 10 minuutjes met de auto. Mijn oom brengt ons er over een kwartiertje heen.
Owen: Uhm.. Passen we wel met zijn alle in één auto?
Sanne: Ja hoor, komt goed. Het is een grote auto en anders proppen we iedereen er wel even in.
Nils: Haha oke, mooi.
Guusje: Kunnen we ons nog even snel omkleden?
Sanne: Ja hoor.
Rein: Omkleden?! Nu?
Sonja: Ja Rein, dat snap jij niet, wij zijn meisjes.
Rein: Ohja. Maar nu moet ik Eva een paar minuten missen. :o
Eva: Dat overleef je wel hoor schatje, ik zal super snel omkleden!
Rein: Mooi zo.
En hij geeft Eva een kus en dan gaan de meiden met zijn alle naar binnen.

Reageer (2)

  • MasterMax

    Mwuhahahahhahah die laatste zin

    1 decennium geleden
  • sonjamulder

    HAHAHAH IK KAN ECHT NIET ZINGEN HOOR HAHAHAHAH <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen