Foto bij 11.

'Liefje, ben je wakker? ' hoor ik Justin's engelen stem zeggen en trek de deken over mijn hoofd. Ik gil als hij de deken van me af trekt en grinnik even. 'Ja-haaa!' glimlach ik en ga rechtop zitten. Ik druk een kusje op zijn wang en wrijf in mijn ogen. 'Kijk niet naar mijn zwerver moment alsjeblieft.' Ik gooi een kussen naar zijn hoofd en ga van het bed af. 'Het is al 9 uur?' zeg ik en kijk hem vragend aan. 'We hebben 1e uur vrij, remember?' zegt hij en pakt m' n hand vast. We lopen samen de trap af, hij nog in zijn pyjama en ik in zijn grote shirt. Ik plof neer op het tapijt en hij pakt een dienblad met een ontbijt erop. Hij gaat tegen over me zitten en legt het tussen ons tweeën in. 'Mmmmmm, Justin, wat ben je toch een schatje.' Ik werp hem een handkusje toe en kijk naar het ontbijt: croissants, kaas, sinaasappelsap en een paar andere dingen. Ik pak een croissant vast en neem er een hap van. Zo eten we ons ontbijt en staan na een kwartiertje op. Ik loop de trap of naar zijn kamer en kleed me snel om in de kleding die ik gister ook aan had. Ik kam mijn haren en doe mascara op. Justin komt ook de kamer binnen en ik plof op het bed neer. Hij trekt zijn shirt uit en doet zijn broek uit. Ik slaak een hoge gil en doe mijn handen voor mijn ogen. 'Justin toch, dit is niet voor mijn leeftijd!' zeg ik op een kindertoon. Ik hoor Justin lachen en haal mijn handen voor mijn ogen weg. Ik grinnik als ik zie dat hij lichtroze boxers aan heeft getrokken. 'Zo, sexy hoor.' grijns ik en wacht tot hij zich omkleed. Hij wast zijn haren en föhnt. Daarna lopen we samen naar buiten.. Als we op school aankomen, maakt hij direct mijn deur voor me open en ik stap naar buiten. 'Nog altijd mijn gentleman.' glimlach ik en pak zijn hand vast. We lopen samen naar binnen, pakken wat boeken en gaan dan naar de les. Aan het einde van de schooldag, rond 3 uur, staan we beiden bij onze kluisjes. Justin heeft zijn boeken al gepakt en ik sta maar wat in mijn agenda te kijken. Hij gaat leunend tegen de kluisjes naast de mijne staan en kijkt me grijnzend aan. 'Wat wil je doen?' vraagt hij en ik kijk hem schouderophalend aan. 'I don't know, wat wil jij doen dan?' vraag ik maar voor hij antwoord kan geven zeg ik 'Aww.' 'Aw, wat?' vraagt hij. 'Je bent zo lief als je nadenkt, zo schattig.' giechel ik en sluit mijn kluisje. 'Ik ben niet schattig, ik ben stoer, ok?' grijnst hij. 'NEE, JE BENT SCHATTIG! Now stfu.' grinnik ik. 'Badass hoor.' zegt hij nog steeds grijnzend. 'Ja, altijd.' antwoord ik en zeg grijnzend 'En jij schattig.' terug. 'Nee, hou maar op.' zegt hij. 'Wat als ik dat niet doe?' vraag ik lachend. 'Dan sla ik je.' zegt hij en duwt me voorzichtig tegen de kluisjes aan waarna hij een paar centimeters voor me gaat staan en met zijn handen naast mijn linker en rechter oor tegen de kluisjes gaat steunen. 'Durf je niet.' zeg ik plagend. 'Oké, dat klopt, want ik hou te veel van je. Maar wil je weten wat ik wel durf?' grijnst hij en bijt op zijn lip. 'Show me.' zeg ik uitdagend waarna hij me vol op mijn mond zoent. Na een minuut of 3, terwijl we nog steeds zoenend tegen de kluisjes staan, komt een docent langs. 'Doe dat maar buiten de school, huphup.' zegt ze en loopt daarna richting haar lokaal. Ik duw Justin een beetje van me af en trek mijn wenkbrauw op terwijl ik haar na kijk. 'En jij dan, forever alone terwijl je al 60 bent.' zeg ik bitchy terwijl Justin ondertussen een paar kusjes op mijn mond drukt. 'Baby..' fluistert hij, duidelijk verlangend naar mij, maar ik negeer hem even. 'Wat zei je daar, mevrouw Williams?' zegt de vrouw nadat ze zich heeft omgedraaid. 'Moet ik het er nog een keer in wrijven?' lach ik en duw Justin nog een beetje van me af. Ik ga rechtop staan en pak mijn tas van de grond. 'Ik ben deze arrogante houding van jou helemaal zat! Nu ben je van me af omdat er een klas op me staat te wachten, maar morgen heb jij een heel groot probleem, Allison.' zegt ze en loopt weg. 'Nou, doei hoor!' zeg ik op dezelfde hoge toon als haar en pak Justin' s hand vast. Samen lopen we naar buiten terwijl de lerares nog boos dingen achter ons na roept. Fuck alles, mijn leven is nu al compleet met Justin. Ik kijk hem van opzij aan en knijp in zijn hand. 'I love you more than everything, Justin Drew Bieber.' Ik druk een kusje tegen zijn arm aan omdat hij langer dan mij is en leg mijn hoofd er daarna tegenaan. Hij glimlacht en zegt dat hij ook zielsveel van mij houdt. Daarna stappen we samen in zijn auto richting mijn huis. Het is tijd om hem kennis te laten maken met míjn moeder, die nogal moeilijk te overtuigen is als het om zulke dingen gaat..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen