Foto bij Know 35

Ik heb gister helaas geen tijd gehad om te schrijven en morgen ben ik er de hele dag niet dus dan komt er waarschijnlijk ook geen stukje....

We gaan in de wachtkamer zitten en wachten tot Liam geroepen word. Na een paar minuten komt ook mijn moeder binnen en gaat ze naast ons zitten. We praten niet maar zitten daar gewoon. Na iets van een halfuur komt er een dokter ons halen. 'Meneer Payne' zegt hij. Liam staat op en ik volg hem. De dokter kijkt me even raar aan maar besluit dan dat het goed is en hij loopt naar één van de behandelkamers. Liam volgt hem en ook ik loop naar binnen. De dokter stelt allerlei vragen aan Liam en gaat aan zijn neus voelen. Zodra hij zijn neus ook alleen maar aanraakt schreeuwt Liam het al bijna uit van de pijn. 'We gaan een foto maken' zegt de dokter en hij loopt weg. Even later komen er twee zusters die Liam mee nemen naar een röntgenkamer waar ze een foto van zijn neus maken. Als er eenmaal een uitslag is van de foto blijkt zijn neus gebroken te zijn. Omdat het netjes gebroken is kunnen ze er weinig aan doen en zal het moeten helen. Opgelucht lopen Liam en ik weer naar buiten waar mijn moeder staat te wachten. 'En?' vraagt ze. 'Gebroken maar netjes dus ze kunnen er niks aan doen' leg ik snel uit.

Reageer (3)

  • HaZaLiLoNi

    wa bedoelj codewoord? @SomeNights

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    is 'neus' een codewoord?

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Fijn dat het zal genezen(H)
    Snel verder, love this

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen