8. Mary
hope your like it. x
Met langzame passen loop ik naar Harry zijn huis. Ik sta voor de deur en druk op de bel en Harry doet open. ‘ hey Mary.’ zei Harry en geeft mij een knuffel. ‘De jongens van mijn band zijn hier en ik dacht misschien wil je ze ontmoeten.’ ‘Lijkt me leuk.’ Zeg ik en loop achter Harry aan naar de woonkamer waar ik 4 jongens zie. ‘Hey, jij moet vast Mary zijn.’ Zegt een jongen met een streepjes shirt. ‘Ja, maar wat zijn jullie namen?’ vraag ik. ‘Ik ben Louis.’ Zegt de jongen met het streepjes shirt. ‘ik ben liam.’ ‘Ik ben Zayn.’ ‘en ik ben Niall.’ ‘Oke, nu maar hopen dat ik het onthoud.’ Zeg ik terwijl ik terwijl ik zitplek zoek. ‘Waar moet ik gaan zitten.’ Vraag ik en ik zie dat Liam en Louis normaal gaan zitten en tussen hun in kloppen. Ik ga er zitten en iedereen staart naar mij. ‘Ben ik interessant?’ ‘Best wel.’ Zegt Louis. Ik draai met mijn ogen en er komt een stilte, maar geen ongemakkelijke. Ik weet niet wat deze jongens doen, maar ik voel me in een keer op mijn gemak bij hun. Maar de stilte werd onderbroken door Harry. ‘Mary, we gaan over 2 uur naar nando’s en we vroegen ons af of jij ook mij wou.’ ‘Dat zou ik leuk vinden, maar ik moet het wel even aan mijn ouders vragen.’ ‘Je kan je ouders bellen met onze telefoon.’ Zegt Harry en hij loopt weg. ‘hoelang zijn jullie al samen als band?’ vraag ik. ‘Iets meer dan 2 jaar.’ Zegt Liam. ‘heb je ons nog nooit gehoord?’ vraag Louis. ‘Wel eens op de radio.’ Nadat ik dit zei ging Louis gelijk opstaan en tussen dvd’s rommelen en haalde een tevoorschijn. ‘Dan ga je nou met ons onze up all night tour kijken.’ Zegt Louis terwijl hij de dvd in de dvd-speler stopt. ‘Ik heb je moeder gebeld en ze vond het goed.’ Hoor ik en zie dat Harry binnen komt. ‘Kon ik haar zelf niet spreken?’ ‘Nee.’ Zegt Harry nep boos.
Er zijn nog geen reacties.