Hoofdstuk 12 - Daan..
vanuit Daan:
Lola is in slaap gevallen, wat ziet ze er lief uit als ze slaapt en ik geef een kus op haar hoofd. Als ik thuis kom denk ik aan Lola , wat is ze toch leuk en nu is ze mijn meisje (:. Dan komt mama huilend binnen ik vraag wat er is, 'Daan , opa is overleden' zegt ze huilend. 'Wat'' zeg ik dat kan niet. ik barst in huilen uit dan hoor ik mijn telefoon het is Lola ik neem huilen op.
Daan is . Lola is paars
Hey daan , hoe is het?
Slecht, ik heb net gehoord dat m;n Opa is overleden. :'(
Wat? gaat het ? waar is hij aan overleden of wil je er niet overpraten?
Ik wil er liever niet over praten
oke is goed maar ik ga nu ik spreek je nog wel doeg love you veel sterkte hé.
Oke dankje love you to .
Na een paar minuten gaat hoor ik de bel en mama doet open. Dan hoor ik iemand de trap op lopen, het is Lola.
vanuit Lola:
Als ik heb opgehangen stap ik op m'n fiets en fiets naar Daan toe. Ik bel aan en z'n moeder doet open, ze laat me binnen en ze brengt me naar z'n kamer. ik troost hem en we kijken samen The Titanic, mijn hoofd rust op z'n borst als Leonardo dicaprio naar beneden zinkt begint Daan te huilen hij moet aan zijn opa denken. Ik troost hem en ik begin ook te huilen, dan gaat m'n telefoon. Ik loop naar de gang en neem op het is m'n moeder ik moet naar huis. Ik ga terug naar Daan 'Ik moet naar huis, red je het wel?' vraag ik. hij zegt ja en geeft me een kus op m'n wang, ik kus hem terug en ik ga weg...
Er zijn nog geen reacties.