vanuit Lola:
We zijn bij het strand, hebben een plekje gezocht en gaan de zee in. De jongens blijven nog een tijdje in de zee en wij gaan naar onze handdoeken. We gaan een beetje praten over van alles en nog wat. Als de jongens ook komen vraagt Daan aan Suus of tie haar even kan spreken. Als ze terug komen heeft Daan een bigsmile op zn gezicht. Ik vraag wat er was en hij zegt dat er niks is. Ik ga er verder niet op in , ik doe mn oortjes in en ga een tijdschrift lezen.
Totdat ik opeens een hand op mijn schouder voel. Ik kijk op en zie dat het Daan is. Ik doe mijn oortjes uit en leg het tijdschrift neer. Als ik ga zitten zie ik dat iedereen weg is en dat Daan en ik alleen zijn.
Daan begint te praten 'toen ik je voor het eerst zag was ik eigenlijk meteen verliefd op je.' zegt hij. Ik onderbreek m en zeg: ' Ik vond jou ook altijd al de leukste, ik ben geen mainiac ofzo maar toen ik in je ogen keek..' ik begin een beetje te blozen en hij ook. Het is een tijdje stil en dan vraagt Daan opeens: ' Liefste Lola, wil je met me?' mijn hart maakt een sprongetje en ik zeg: 'Maar natuurlijk liefste Daan!'
We zoenen en gaan naar derest die ergens bij een barretje een ijsje aan het eten zijn. We komen aan en we horen iedereen al gillen.
Ze wisten het dus al denk ik.. Dan komen Sanne, Leyla en Suzie op me afgestormt feliciteren me en knuffelen me helemaal dood.

Als iedereen hun ijsje op heeft gaan we weer terug naar ons plekje waar ik weer ga zonnen. Ik val in slaap. Ik word wakker en ik merk dat iemand me optilt. Ik kijk op en zie dat het Daan is. Ik lach en merk een paar secondes later pas dat ze me de zee in willen gooien! Ik begin te gillen! Als we in de zee zijn gooit Daan me er in en iedereen spettert me nat. Het word een heel watergevecht.

We gaan naar huis. We lopen weer naar het station en zoeken een plekje in de trein. Ik ga weer naast Daan zitten. Suzie zit met Rein tegenover me en ik zie dat ze op Rein's schouder in slaap is gevallen. Ik leun tegen Daan aan en ik val ook in slaap.

Als we weer in Vlaardingen zijn nemen we afschijd van elkaar en we fietsen weer naar Leyla's huis toe. Daar praten we nog een beetje bij. Dan ga ik naar huis en ga op mn bed liggen, denkend aan Daan. <3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen