Vanuit Leyla:

Sanne, Lola & Suzie logeren bij mij, we worden wakker en ik kijk op de klok. Ik zie dat het al 12 uur is en we gaan ons meteen klaar maken. Ik pak m'n roze jurkje uit de kast en ga naar de douch. Tijdens het douchen denk ik aan Nils, zou hij net zo lief zijn als op w'app? Ik en Nils hebben al weken lang hele leuke whatsapp gesprekken en ik begin hem steeds leuker te vinden.. Als ik klaar ben met douchen ga ik naar mijn kamer. Waar derest al druk bezig is met hun haar. Lola en ik hebben allebei een jurkje aan en Suzie en Sanne een shortje met een topje. We doen ons haar en make-up, pakken onze tassen in en we gaan naar het huis van Rein.

Als we bij Rein's huis zijn aangekomen stonden ze al klaar om weg tegaan. We stappen van onze fiets om ze allemaal een knuffel te geven. Als eerst ren ik naar Nils toe. Hij is zo leuk! Hij is nog knapper in het echt! denk ik bij mezelf. Na iedereen is uitgepraat fietsen we naar het station. We kopen allemaal een kaartje en gaan de trein in. Lola gaat meteen naast Daan zitten, Sanne naast Owen en Suzie natuurlijk naast Rein. Dus ik ga naast Nils zitten en we hebben de hele reis lol.
Als we er zijn stappen we uit, en gaan richting het strand. Dit word een super dagje denk ik en ik ren naar Nils toe. Door dat we druk in gesprek raken zijn we derest kwijt geraakt! Nils en ik zoeken en zoeken maar we kunnen ze niet vinden. Het is ook zo druk.. We besluiten om maar gewoon door te lopen en straks te bellen. Als we bij het strand gaan bel ik naar Lola.

Lola = paars Leyla = orange

yooo! Waar zijn jullie?! Nils en ik zijn jullie kwijt!
hahahahahahahah! kijk is achter je!
okee..
ik draai me om en zie Lola,Daan,Rein,Suzie en Sanne al staan.
We lachen ik Nils vraagt: 'Waar is Owen?' ' Die is al in de zee!' zegt Sanne en we rennen met z'n alle de zee in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen