srry dat het vorige hoofdstuk zo mega klein was, maar er was iets mis gegaan en ik snapte niet wrm?! dus hier is deel 3 dan maar...:P

njha.. je was het formulier aan het invullen..

Snel vul je het formulier in, rent naar beneden en vraagt aan je pa of hij het op de post wilt doen. Natuurlijk doet hij dat voor je en gaat weg. Nu maar afwachten, het zou zo geweldig zijn met de Boys, maar het aller belangrijkste nog wel met Tom! Je besluit om nog maar even de dag vol te computeren en gaat achter msn. Lisa is weer online, je klikt er weer op en begint te praten.

Maya debij: hee!! lissie pissie

Lisa loves martin: hee!! bijtje van me!

Maya debij: lekker vakantie he? ga je nog wat doen misschien?

Lisa loves martin: haha ja! ik ga overmorgen naar Spanje toe!

Maya debij: oww gaaf!! ik kom morgen wel even langs dan kan ik je nog eventjes zien voordat je gaat hé?

Lisa loves martin: ja! lijkt me leuk, want ik ga jou mega erg missen!

Maya debij: ik jou ook!!:( Maar ik denk dat ik nog maar even een spelletje ga spelen.. xxx loceya!(H)

Lisa loves martin: is goed! Doegg honey!!

Je sluit het gesprek af en start een spelletje op. Je bent al 4 uur het spelletje aan het doen als je moeder roept dat je moet stoppen.
Je sluit je comp af en kleed jezelf uit om vervolgens daarna te gaan slapen.
de volgende morghe....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen