15. komt alles nog wel goed??
door de ogen van lisa:
ik loop samen met roos door de ziekenhuis gangen als ik Daan zie staan. ik geef hem een knuffel en stel hem voor aan roos, daarna neem ik afscheid van roos en loop met daan de kamer van Rein in. na een tijdje met daan gepraat te hebben word, rein ineens wakker. hij lacht naar daan ik roep de dokter wel even zegt die en loop de kamer uit. heej gaat het vraag ik? hij haalt zij schouders op ik weet het even niet meer ik moet even na denken weg hier. ik geef hem een knuffek en loop ook naar de gang, daar kom ik daan weer tegen. heej daan, ik ga weer is denk maar even beter dit kan rein er niet bij hebben als rein het nummer wilt van het meisje dat hij heeft gezoend hier is het. ik geef daan loop en zonder een antwoord af te wachten naar buiten. daar bel ik me moeder en vraag of ik deze week even naar me nicht mag me moeder vind het goed en belooft me spullen te brengen. ik loop naar de trein en als ik daar zit whap ik me beste vriendinnen: heej meiden, ik wou even zeggen dat ik deze week bij me nicht ben ik amsterdam, jullie mogen natuurlijk altijd komen maar ik ga niet mee naar Rein. het is beter zo. ik kan het hem wel vergeven denk ik maar ik weet het niet. als je meer wilt weten mag je het van mij vragen x lisa. ik start ook nog even twitter op. even rust voor me zelf zoeken in deze vakantie, #komtgoed hoop ik. dan heb ik al in Amsterdam ik stap uit en loop naar het huis van me nicht.
Reageer (2)
Leuukk snel door!!
1 decennium geledenSuper leuk! Snel door please x
1 decennium geleden