nieuw hoofdstukjee!

kuss lola en suziee!

vanuit Rein:
ik probeer me te focussen op mijn toets maar het lukt echt echt ECHT niet, vandaag ga ik Suzie vragen, maar ik weet niet hoe.. De leraar ziet aan me dat het niet echt lukt.. 'Rein, lukt het een beetje?' vraagt hij. Ik zeg maar dat ik aan het nadenken was over de vraag en probeer mijn toets zo goed mogelijk te maken. Als ik eindelijk klaar ben zie ik dat bijna iedereen nog bezig is. Dus staar ik voor me uit en denk hoe ik Suus moet vragen. Het zou zo leuk zijn als ze ja zou zeggen denk ik bij mezelf..

Het is pauze, ik ga naar Nils toe en vraag hem om hulp. Nils en ik gaan naar een rustige plek en ik zeg dat ik haar ga vragen. 'Wow, super man! Het komt goed! Wees gewoon jezelf en ik zag bij het feest zelf dat ze je leuk vind! Dus je krijgt sowieso een ja!' zegt Nils. Ik lach naar hem en zeg: 'Thanks man!' en we lopen terug naar de kantine. Als ik Nils toch niet had denk ik bij mezelf..

De volgende lessen gaan snel voorbij, ik let niet echt op maar dat haal ik nog wel in denk ik. Als ik uit ben ga ik naar mijn kluisje, pak ik mijn boeken en mijn jas en ga naar mijn fiets toe. Ik word steeds zenuwachtiger.. Als ze maar ja zegt!

Als ik bij Suzie's school sta te wachten stuur ik nog een tweet " @reinduif: Wachtend op schatje @KusxSuuus <3" ik zie dat ze het heeft geretweet en ze komt naar buiten. Ze zegt haar vriendinnen gedag en rent naar me toe. Ik geef haar een knuffel en we fietsen naar een parkje, we gaan op het bankje zitten en ik begin te praten..

het gesprek
Suzie: Dus.. Wat wou je me vertellen?
Rein: Nou kijk.. Toen ik tegen je aanbotsten, keek ik je aan en ik vond je gelijk al heel leuk..
Suzie: awhh..
Rein: haha, maar toen in de keuken, je was zo leuk en lief.. En ik denk alleen nog maar aan jou!
Suzie: Dat heb ik dus ook..
Rein: Echt?!
Suzie: Ja *bloost*
Rein: Lieve Suus, wil je met me?
Suzie: Ja super graag zelfs!

'Yes! het is gelukt!' denk ik bij mezelf.
We kijken elkaar aan en we zoenen. Heel lang. Tot we opeens Owen en Nils 'OEEWH' horen roepen. We stoppen en we lachen. 'Dit is de beste dag van m'n leven!' zeg ik zachtjes zodat niemand het hoort. (H)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen