Hoofdstuk 5 - De dag na het feest...
vanuit Suzie:
Als ik op school aan kom ren ik snel naar Leyla en Sanne toe.
'OMG, je gelooft nooit wat er gister gebeurt is!!!' Schreeuw ik "Wat is er gister gebeurt? ' vraagt Leyla. 'Je weet toch die neef van Lola Alesandro?, nou hij gaf een feest Lola en ik waren uitgenodigd. Toen werden we opgehaald door een roze limo opgehaald door Ales. Op dat feest treden Mainstreet, en toen heb ik met Rein geslowt en Lola met Daan en nu hebben we hun nummers ' vertel ik. 'OMG! meen je dat, heb je ook owens nummer? ' zegt sanne. 'JA!' zeg ik.
Sanne zegt 'OMG, mag ik z'n nummer?'. 'Ja, tuurlijk ik voeg jullie anders wel toe aan onze whatsapp groep oke?' vraag ik. 'ja graag' zeggen ze in koor. We hebben tussen uur jeej! Opeens krijg ik een w'appje van Rein!
Rein: Suzie, Ik kan me niet meer concentreren ik moet heel de tijd aan jou denken...
Suzie :ik moet ook heel de tijd aan jou denken...
Rein: Ik wil je iets heel belangerijks vragen is het goed als ik je morgen om 3uur op kom halen van school?
Suzie: ja , is goed maar ik moet nu naar me les tot morgen xxx i love you
Rein: Oke , veel succes in je les tot morgen schatje I love you 2! xxx
Ik begin te blozen. Lola vraagt 'Wat is er?' 'Rein wil me wat vragen en komt me morgen ophalen.wat zou hij me willen vragen ? '. 'aw wat cute hij vind je echt heel leuk, maar nu gaan we eerst naar engels' zegt Lola
Ik kan m'n hoofd er maar niet bij houden wat zou Rein me willen vragen, zou die misschien iets met mij willen nee tuurlijk niet hij is beroemd of zou hijmisschien willen vragen wat Lola van Daan vind? "SUZIE NU MOET JE ECHT GAAN OPLETTEN, JE ZIT AL HEEL DE LES TE DROMEN' schreewt mevrouw Braemer door het lokaal 'Als het je niks interesseert ga je maar op de gang staan' zegt ze.
Er zijn nog geen reacties.