Foto bij Chapter six

If I could just die in your arms
I wouln't mind
Cause everytime you touch me
I just die in your arms
Oooh, it feels so right
So baby baby please don't stop girl


Mijn gezicht voelde warm aan, het leek alsof ik zo rood was als een tomaat. Ik deed het raampje van de limo een beetje naar beneden voor wat frisse koude wind in mijn gezicht. 'Schatje, gaat het?' hoorde ik Justin vragen. Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en de wind speelde met mijn haren. Ik knikte, 'ja ik heb het gewoon een beetje warm en ik ben wat gespannen denk ik.' Het was niet de eerste keer dat ik mee ging naar een Award show, maar toch was ik altijd wel wat gespannen. Ik stond vorige keer ik zowat een hartverzakking toen Lady Gaga ineens voor mijn neus stond. Je zal wel denken, waarom dat? Justin Bieber is je vriend. Maar hey, Justin ken ik al mijn hele leven, en ik heb zijn reis naar wat hij tot nu toe is meegemaakt, maar dat betekend niet dat ik hem minder adoreer dan andere artiesten, hij blijft natuurlijk mijn nummer 1.

'Jullie kunnen uitstappen,' vertelde Scooter ons en Justin liep de limo uit, hij stond bij de opening en hij pakte mijn hand vast. Ik stapte uit en hij sloeg zijn arm rond mijn middel. 'Nu kan ik weer pronken met mijn prachtige vriendin,' zei hij luid genoeg zodat ik het kon horen. Met al die gillende fans en schreeuwende journalisten was het moeilijk om te gaan fluisteren. We liepen wat heen en weer en bleven staan bij een journalist die een klein interview wilde doen. Hij stelde allemaal vragen die Justin ongeveer 200 keer per dag te vragen kreeg, typische shit vragen dus. Maargoed, het hoorde erbij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen