hoofdstuk 5! kuss myyy <3
(Graag reactie las je hem leuk vind!?) xx

Esther:

Als Rein en Daan terug komen ben ik in slaap gevallen. 'Ahw, wat is ze lief als ze slaapt!' zegt Rein en hij maakt een foto. Als ik weer wakker word ben ik thuis. 'Rein?' vraag ik bezorgt. 'Waar ben je?' 'Hé Esther, ik zit hier naast je hoor' fluistert hij tegen me. 'Ooh haha. Ik wil even naar beneden toe' 'Oke, Ik help je wel' Als ik opsta en naar de deur wil lopen zak ik door mijn benen heen en val op de grond. 'Auw!' schreeuw ik. 'OWEN! NILS! DAAN! HELP EVEN!' roept Rein naar beneden. 'Rein.. hoe... hoe... hoe kan dit? Waarom zak ik steeds door mijn benen?' Als ik dat zeg begin ik te huilen. En komen Owen, Nils en Daan ook mijn kamer binnen en proberen me overeind te halen. 'Auw! Kijk uit!' heb ik twee keer geroepen. 'Whoow Esther! Wat zie jij bleek' 'Echt? Nee niet alweer' 'Huuh?' 'Nou ik zie heel vaak bleek. Thuis zie ik eigenlijk altijd bleek maar op school enzo nooit eigenlijk. Ik vind het gek. Ik heb niks ernstigs gehad en ik krijg dit elke keer weer!' 'Ach meisie toch! ik breng je wel weer naar boven toe en ga dan maar slapen. Die rust heb je nu wel nodig!' zegt Rein en zijn stem klinkt bezorgt. Als we boven zijn blijft Rein nog even bij me tot dat ik in slaap ben gevallen. Dan gaat hij weer naar beneden.

Rein:

'Jongens dit is niet normaal!' zeg ik als ik beneden kom. 'Rein, kom even zitten' zegt Owen. 'Oke, maar wat is er? Weten jullie iets wat ik niet weet?' 'Nee Rein dat is het niet. Maar ik wou zeggen. Je hoeft je geen zorgen te maken. Over een paar dagen is ze helemaal weer op geknapt man! Geloof me nou maar. ik ga echt niet liegen hoor' 'Ik hoop dat ik gaan zorgen hoef te maken en dat ze over een paar dagen weer op geknapt is. En dat liegen weet ik nog niet zeker hoor!' 'Ooh Reintje, wat zei je nou?' 'Dat ik nog niet weet of je tegen me liegt! hahaha!' 'Ooh Rein, dat kom je snel genoeg te weten!' zegt Owen tegen me en begint me te kietelen. 'Neee Owen niet doen!!' schreeuw ik. 'Oohja, hoe noemde je me nou?' 'Uuh, gewoon Rein' 'Nou ik hoorde toch echt Reintje!!' 'Ja, zo noemde ik je ja' zegt hij snel. 'Uuhm, het is al laat dus ik denk dat ik maar eens ga slapen' zeg ik na we nog even hebben gekletst. 'ja lijkt me een goed idee. We moeten morgen weer naar school' zeggen Daan en Nils te gelijk. 'Truste!' zegt we tegen elkaar en lopen dan naar boven. Voordat ik ga slapen loop ik nog even naar Sharon. 'Wel trusten sgat!' zeg ik tegen haar en loop weer naar mijn eigen kamer.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen