Foto bij Deel 1(H)

(H) reactie maybe op het eerste deel(lol)

Je zit op school en opeens voel je je telefoon afgaan, je probeert af te wijzen en je denkt zo: YES het is me gelukt:)! Na de les pak je je telefoon uit je broekzak en opeens zie je dat 3 eerste jaar je raar zitten aan te kijken. Ze lopen naar je toe en vragen: jij bent toch Josianne? Jij zegt: Ja hoezo? 1 van de jongens zegt: een vriend van me vind je leuk. Jij zegt: Oh ja en hoe heet die vriend dan van je? Hij zegt: Daan Zwierink. Jij voelt je hart sneller kloppen en denkt: de Daan Zwierink van MainStreet en hij vind me leuk dat kan toch niet?! Je kijkt nu snel op je telefoon om te kijken wie je heeft gebeld, terwijl je kijkt kijkt de jongen mee en zegt: dat is het nummer van Daan. Jij vraagt: Hoe weet je dat? Hij zegt: Ik keek net op mijn telefoon want kreeg toen net een sms'je van hem. Wat staat erin? Vraag jij. Er staat in dat je niet oppakte zegt de jongen. Kan je het misschien sms'en om mij weer terug te bellen alsjeblieft? Oké ik sms hem wel even, hij sms't naar Daan: Hey Daan kan je haar nog eens bellen ze kon net niet opnemen want toen zat ze nog in de les. Groetjes. Opeens gaat de telefoon van Josianne af. Jij pakt de telefoon op en zegt: Hallo met Josianne. Dan hoor je aan de andere kant van de lijn met een schattige stem: Hallo met Daan Zwierink, Josianne hoe laat ben je uit? Om 10 na 2 en jij Daan? Daan zegt: ik ben om 2 uur uit, zullen we dan afspreken? Jij zegt: Oké is goed, waar gaan we dan afspreken? Hij zegt: Ik wacht wel voor je school dan kijken we wel waar we naar toe gaan. Je kan niet wachten tot het 10 na 2 is, want dan zie je Daan!!!!!!!!!

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen