hope you like it

x

Vanuit lola:

Ik en Daan zijn klaar met schuifelen en gaan op de bank zitten. Ik begin hem toch een beetje leuk te vinden bedenk ik bij mezelf.. Daan vraagt of ik wat te drinken wil en haalt het. Ik kijk naar Suus en Rein en zie dat Suus helemaal verliefd kijkt. En Rein trouwens ook! Dan komt Daan weer terug, hij kijkt naar Suzie en Rein en zegt: 'haha, dag gaat nog wel wat worden!' ik lach en we praten weer verder. Dan komen Rein en Suzie aangelopen. Suus gaat op Rein’s schoot zitten en Daan en Rein gaan praten over voetbal ofzo. Ik stuur een whatsapje naar Suus zodat Daan het niet hoort.

Het gesprek:
Lola: omg! Ik begin daan echt heel leuk te vinden.. WAT MOET IK DOEN? X
Suzie: hahahaha, ik had het al gemertk! Hij vind jou ook vast leuk! Zal ik aan Rein vragen of tie t wil vragen? En trouwens Rein is ook zo leuk he! Maar dat wist ik al ;p x
Lola: omg neee! Dan schaam ik me ;$ we hebben hun nummer niet eens haha x
Suzie: daar gaan we dan nu voor zorgen!


Ik kijk naar Suus en lach. Suus zegt gelijk: ‘We hebben wel net met jullie gedanst maar we hebben jullie nummer niet eens!’ ‘hahaha, daar komt verandering in!’ zegt Daan. En ze wisselen nummers uit. Ze starten gelijk een whatsapp groep. Dan komt Nils naar ons toe gerent en zegt: FISSA MET NILS! En dan komt het nummer: i’m sexy and i know it. we lachen en gaan weer dansen. Als het feest is afgelopen gaan we weer in de limo en nemen afscheid, Daan geeft me een kus op me wang en fluistert in mn oor: ‘tot snel baby’ ik bloos en geef hem een knuffel. Ik zie dat Rein Suzie ook een kus geeft en ik begin te glimlachen.

Reageer (1)

  • heyitsmarije

    I like it ! <3
    x
    Snel verder ! (:
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen