Foto bij Chapter five

She don't like the flash, wanna keep us in the dark
She don't like the fame, baby when we're miles apart
And she getting to the point where it's too much for
And she wanna throw us all away, it's too much for
She can't hide away cause the world knows who we are

- 1 jaar later -

'Chloe, hoe zit het met de roddels dat jij en Justin uit elkaar zijn?' vroeg een hele dikke man met een hele kleine camera en alweer kreeg ik vlekken in mijn zicht door die ongelofelijke irritante flitsen. Het was midden in de nacht, hadden ze zelf nooit eens een pauze ofzoiets? Altijd maar geachtervolgd worden. Ik antwoordde niet, ik zei niks en liep met Kenny samen het hotel binnen waar Justin in zijn kamer op mij zou wachten. Eenmaal binnen in de lift onderweg naar de 5e verdieping deed ik mijn zonnenbril af. Ik zag een klein jongentje in de lift staan die mij de hele tijd gapend aankeek. Ik zwaaide lief naar hem en liep toen de lift stil stond op de 5e verdieping achter Kenny aan naar Justin zijn kamer. We klopten op de deur en hij deed open, 'Oh hey baby, ik heb je zo erg gemist!' zei hij meteen en hij trok me gelijk tegen zich aan. Dit is de eerste keer sinds 3 weken dat ik hem weer zie. Hij was bezig met zijn Europese tour en we waren in Londen. Ik kuste hem op zijn mond en hij trok me mee zijn hotel kamer in, 'Ik heb iets voor je gekocht!' zei hij met een hele grote lach op zijn gezicht en hij deed zijn handen voor mijn ogen.

'Drie, twee, één,' zei hij en hij haalde zijn handen weg voor mijn ogen. Ik keek naar het bed waar een prachtige jurk op lag. 'Oh my.. ' zei ik zachtjes maar meer kreeg ik er niet uit. Justin ging voor me staan en pakte mijn handen vast. 'Ik zou heel graag willen dat jij met mij meegaat naar de MTV awards deze week,' zei hij zachtjes en ik voelde zijn adem in mijn gezicht. 'Heel graag,' antwoordde ik en ik kuste hem liefjes op zijn mond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen