Hoofdstuk 3 - op het feest deel 2
vanuit Owen:
We zijn op het feest en moeten gelijk al op. Na dat Ales ons heet aangekondigt lopen we het podium op. Ik zing alleen nog maar ' Ja ' en je hoort ergens achterin een meisje gillen. Ik begin een beetje te lachen als ik zie dat ze iedereen aan de kant beukt en samen met haar vriendin naar voren loopt. Ik doe mijn bril goed en zingt het refrein. Alles gaat super goed!
vanuit Lola:
Suzie en ik rennen dus als gekken naar voren en gillen super hard. Ik zelf kijk de hele tijd naar Daan en vind hem toch wel heel leuk. Daan ziet dat ik de hele tijd naar hem kijk en lacht naar me. Ik begin te blozen en lach terug.
vanuit Suzie:
Als Rein z'n solo zingt word ik helemaal gek. Hoop dat dit nooit meer verdwijnt no, zij is alles wat ik wil. en bij dat stukje wijst tie naar me en kijkt me aan!
Lola ziet het en fluistert: 'Hij vind je leuk!' ik zeg: ' Neejohh, dat doet tie altijd bij optredens..' Als ze klaar zijn met zingen, sleurt Alessndro ons mee naar de keuken, waar Mainstreet ook staat! Daan komt gelijk naar Lola toe en ze beginnen druk te praten. Dan komt Rein opeens naar me toen en ik word helemaal hypper van binnen. Als ik iets rustiger ben geworden zeg ik: 'Jullie waren echt super goed!' We praten nog een beetje en we krijgen een handtekening en mogen op de foto. Dan gaan we weer naar binnen en gaan dansen. Opeens komt er een langzaam liedje en ik zie al dat Daan aan Lola vraagt of ze wilt dansen. Dan komt Rein naar me toe en vraagt precies hetzelfde. Ik zeg: ' TUURLIJK!' en we gaan slowen. Als het liedje afgelopen is laat ik Rein los en ik zie dat Lola en Daan al samen op de bank zitten. We gaan naar ze toe maar er is geen plek meer. Rein zegt: 'Kom maar op mijn schoot.' en ik ga op zijn schoot zitten.
Er zijn nog geen reacties.