Foto bij Hoofdstuk 2 - op het feest.

een nieuw hoofdstukjee! (:

x lo & suus

in de limo:
'WHAAAAAAH niet te geloven dat we in een limo zitten!' zegt Lola. 'Ik weet het! Echt super lief dat Ales dit geregeld heeft!' zegt Suzie. En net op dat moment komt Alessandro onder de achterbank vandaan. Suzie en Lola schrikken zih helemaal dood en Lola begint hem te slaan. Alessandro: 'Pff, probeer ik iets aardigs te doen en dan word ik geslagen!' en we lachen 'Maar ik hou wel van je hoor lief neefje' zegt Lola en geeft hem een knuffel. Als we er bijna zijn zegt Alessandro opeens: 'Suus, ik heb nog een verrassing voor je!' 'OMG!' zegt Suus, ' Wat is het?' Ales zegt: 'haha, daar kom je snel achter!' en we stappen uit en lopen zijn huis in.

vanuit Rein:
De jongens en ik rijden de straat in en zien een roze limozine staan. 'HAHA, zijn de barbie's er ook?' zegt Owen en we lopen het huis in. Na dat we tegen iedereen hoi hebben gezegt ga ik even naar de gang om te kijken of mijn haar goed zit. Als ik weer terug wil lopen, knal ik tegen een meisje aan. Ik zeg sorry en ze begint opeens helemaal te gillen. ik denk bij mezelf: 'haha vast een mainiac!' en ik loop weer terug naar derest. Later besef ik pas dat het de vriendin van het nichtje van Ales was! Ik wil haar nog zoeken maar we moeten al optreden.

vanuit Suzie:
Toen er een jongen tegen me aanbotsten wou ik hem al uitschelden maar toen zag ik dat het Rein was. DE enige echte Rein van Duivenboden!! Ik begin te gillen en ren als een gek naar Lola toe die me heel raar aan kijkt. ' OHMYFACKINGGOD!!' roep ik en probeer adem te halen. 'Wat is er?!' vraagt Lola. Ik vertel wat er is gebeurt en dan komt Ales aangelopen, ' SURPRISE!' zegt tie lachend en geeft me een knuffel. Ik vraag: ' WAAR ZIJN ZE?!' En dan rent Ales opeens naar het podium en hij zegt: Een hele goede avind allemaal mensen! leuk dat jullie allemaal op mijn feest zijn! ik begin te juichen samen met Lola. 'En dan nu een speciaal optreden!' zegt Ales. Dan hoor ik de eerste tonen van Stop the Time en ga helemaal uit mn dak.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen