vanuit Lola:
Suzie en ik zijn aan het shoppen voor het feest van mijn neef Alessandro. We komen het pashokje uit en betalen het jurkje wat we aan gaan doen. Als we klaar zijn rennen we Sneakers in om schoenen te kopen. Als we binnen komen begin ik keihard te lachen, Suus vraagt: 'Wat is er?' ik wijs de gele vans aan en ze lacht mee. Na een paar uur hebben we eindelijk de perfecte schoenen. Knal roze vans! We gaan naar de beautysalon om onze nagels te laten doen. Als we in de stoel zitten zeg ik tegen Suus: 'OMG! STRAKS IS MAINSTREET ER OOK!' Suus is een mainiac en begint dus gelijk te gillen!

ondertussen bij Mainstreet:
We zijn druk aan het repeteren als Ales opeens binnenkomt. 'Eeeyy, komen jullie ook op mn feest?' vraagt ales. ' De vriendin van mijn nichtje is een heeeele grote mainiac..' Rein zegt: ' OEEH.. Laat is een foto zien?' en hij bloost. Lachend gaat Alessandro naar de twitter van Suzie en laat haar ava zien. ' Zozo, dat is niet verkeerd.' zegt Rein en iedereen begint te lachen. ' Maar we komen graag op je fissa hoor Ales!' zegt Nils. ' Moet we ook nog optreden?' zegt Daan er achteraan. Alessandro zegt: 'Ja is goed, ik zie jullie vanavond 8 uur, bij mij ! laterss.' 'Laters' zeggen we in koor.

bij Suzie en Lola, vanuit Suzie:
Lola en ik zijn aan het praten over hoe ge-wel-dig het zou zijn als Mainstreet echt op het feest zal komen, terwijl Helga de nagelstyliste onze nagels doet. Uiteindelijk word het een discusie over wie leuker is: Janoskians of Mainstreet. ' JANOSKIANS ZIJN GEWOON HET LEUKSTE VAN DE WERELD! VOORAL LUKE EN JAI!!' zegt Lola. 'NEEEE MAINSTREET IS 10000 X ZO LEUK! VOORAL REIN!!' zeg ik lachend. Helga zegt: 'Doe is rustig meisjes! Willen jullie dat ik jullie nagels verpest?' We schudden allebei nee en gaan verder praten over het feest. Als we klaar zijn fietsten we naar mijn huis, gaan sushi eten en we rennen daarna naar boven om ons klaar te maken voor het feest. Na een paar uur horen we opeens een toeter, we kijken uit het raam en zien en roze limo staan! Lola en ik rennen gillend naar beneden en rennen naar buiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen