wauwwww hoofdstuk 40 al =O maar okee, houd je vast, de drama komt eraan !!

ik denk dat dit het enigste stukje voor vandaag is, want ik ben vanochtend half van de trap af gevallen en ik weet niet of mensen het nog weten, maar ik was geopereerd aan mijn knie en ja die doet nu dus heel veel pijn, ik moet daarom zo naar het ziekenhuis toe...

Veel leesplezier!
xx

Vanuit Linde

Ik word wakker en zie op mijn mobiel dat het pas 8:00 is, jeetje waarom ben ik nou weer zo vroeg wakker? Denk ik bij mezelf. Ik leg mijn mobiel weg en probeer weer te slapen, maar het lukt niet, dus pak ik mijn mobiel maar weer en bedenk dan dat ik de jongens wilde vragen om vandaag te komen en dan de meiden te verassen. Dus open ik onze whappgroep:
Ik: heeeeiiii lieve mensennn<3
Rein: zooo, jij bent vroeg wakker! Maar heyy
Ik: jij niet dan? Haha
Rein: jaja, oke dan haha
Owen: halloooo allemaal! Hoe gaat het daar in Goor?
Ik: goed hoor! Ik ben nu met alle meisjes uit mijn klas aan het logeren maar ben als eerste wakker haha
Nils: Goeiemorgen allemaal!
Ik: heeeiii, maar ik wilde wat vragen! Wacht WAAR IS DAAN?
Daan: hoooo rustig hier ben ik haha en goodmorning mensen!
Rein: haha vraag maar!
Owen: vertelll
Nils: zeg het maar!
Daan: vertel het maar! Btw lekker geslapen schatt?
Ik: jaa ik heb lekker geslapen het was echt heel gezellig! Maar ik wijk af haha, Rein, Nils, Owen willen jullie vandaag naar Goor komen?
Nils: uhm, kan denk ik wel
Owen: ja is goed, maar waarom?
Rein: jaaa, dan kunnen we elkaar weer zien! Maar idd waarom?
Daan: hee mag ik er niet bij zijn?:(
Ik: ja tuurlijk wel haha, maar jij bent toch al in Goor?:p
Daan: oja, laat maar haha
Ik: maar omdat ik graag wil dat jullie op gaan treden en dan voor de meiden uit mijn klas, want die zijn blijkbaar ook mainiacs haha!
Owen: super leuk! Vind ik wel leuk om te doen jullie?
Nils: is goed! Zullen we rond 14:00 bij Daan zijn?
Rein: okee, zie ik jullie bij Daan om 14:00!
Daan: yo is goed, Linde komen jullie dan met z’n alle naar mij ofzo?
Ik: jaa, is goed, maar volgens mij word de rest wakker dus doeggxx tot straks!
Rein: tot straks!
Daan: doeii schat tot straks x
Owen: doeeei tot straks!
Nils: okee, tot strakss!

Ik leg mijn mobiel weg en zie dat Sharon ook wakker word, “goeiemorgen!” zeg ik vrolijk en Sharon glimlacht, “wat ben jij vrolijk zo vroeg?” vraagt ze dan, “ooh gewoon ik heb een leuke verassing voor jullie” zeg ik blij. “vertel” zegt Sharon en ik schud mijn hoofd heen en weer, “nope, echt niet, je komt er vanzelf wel achter” zeg ik lachend en Sharon kijkt me aan “oke oke dan” zegt ze lachend en we kletsen nog een tijdje door. Het is ondertussen 10:00 en de rest word ook wakker, “zullen we maar op gaan staan dan zo? Als jij nog een verassing hebt” zegt Sharon en iedereen kijkt ons vreemd aan “is een verassing” zeg ik lachend, “maar we moeten wel om 14:00 ergens zijn” zeg ik er snel achter aan. We staan op en gaan dan met z’n alle ontbijten, Sharon had gister allemaal lekkere dingen gekocht, dus we hebben een heerlijk ontbijt met z’n alle. Na het eten pak ik mijn kleren uit mijn tas en ga even omkleden, de rest van de meiden kleden zich ook om en we doen allemaal onze make-up en haar. Daarna kletsen we nog een hele tijd met z’n alle, ik heb het gevoel dat dit wel een heel gezellig groepje meiden is! Rond 13:45 gaan we met z’n alle richting Daan’s huis en vlak voordat we daar aankomen zegt Chiara, “huh, woont Daan hier niet in de straat?”, ik begin te lachen en zeg “jawel” en fiets dan door. We komen bij Daan’s huis en ik loop met de meiden achterom, “even hier wachten” zeg ik en ik loop naar binnen. Binnen zie ik de 4 jongens staan en ik geef ze een voor een een knuffel en Daan een zoen, “hallooo” zeg ik blij, “zijn jullie klaar om mijn vriendinnen te verassen?” ze knikken allemaal en ik zeg “okee, dan ga ik ze halen”. Ik loop naar buiten en trek ze allemaal mee naar binnen, als we in de woonkamer komen beginnen Daan, Nils, Owen en Rein hun liedje Mind Is Blown te zingen en staan ze allemaal met open mond te kijken. Ja Daan kennen ze natuurlijk allemaal van school, maar de rest van MainStreet niet. Als ze klaar zijn met zingen klappen we met z’n alle en lopen we met z’n alle naar buiten om van een van de laatste dagen dat het lekker weer is te genieten. Na een uurtje loop ik richting binnen om even wat te drinken te pakken, ik sta voor de koelkast als ik opeens een hand voor mijn mond voel..

Reageer (5)

  • MS123456

    Heeeel veeeel sterkte met je knie !!! Xxxxx wel heel snel door c xxxxxx

    1 decennium geleden
  • YasmineLovex

    omg zooooo mooi en spannend snel verder xxxx

    1 decennium geleden
  • KusxJanneke

    LIKELIKE :D

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Ogosh,
    snel verder <3
    xxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Omgg! Ech super spannend!;0
    Snel door , en sterkte met je knie<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen