482.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
ahh lastige vraag voor haar!
1 decennium geledenVooral om te vertellen aan een wildvreemde
oke nu moet ik snel weer gaan en leren voor de toetsenweek!
leuk geschreven
Ik heb nu in een paar dagen het gehele verhaal gelezen. Echt heel heftig!
1 decennium geledenEn heel eerlijk, ik heb allemaal dingen in mijn hoofd die ik hier neer wil zetten, maar ik heb geen idee hoe.
Ik las in één van de inleidingen dat het vooral op jezelf gebaseerd is. Ik vind het echt ontzettend knap van je, dat je het in een verhaal verwerkt en dan hier online zet. Daarnaast wil ik je ook heel veel sterkte wensen met het verwerken en het doorkomen van deze maand. Maar dat gaat je lukken! In mijn ogen ben je een heel sterk persoon, ondanks dat ik je verder niet ken en het dus allemaal niet weet.. Maar van wat ik hieruit opmaak, vind ik dat echt.
En over je verhaal, ik ben wel benieuwt of die verpleger nu gaat vragen waarom etc. En of Tom nu weer tussendoor ff snel terug komt ;p.
Ga je snel verder?
x
Snel verder
1 decennium geledenWEITERRRR. <3
1 decennium geledensnel verder gaan alsjeblieft..
1 decennium geleden