Foto bij Chapter three

You see my baby up and hit the road
Where she's going that's when nobody knows
I need to find her 'fore another man does
I wouldn't want him to steal my love
I'm just trying to be cool, cool, cool, trying to be cool
What you expect me to do?
I'm just trying to find
Sweet love of mine


Toen Justin me weer thuis had afgezet rook ik het heerlijke avondeten toen ik de voordeur in liep. 'Mam, wat eten we?' vroeg ik met een luide stem terwijl ik mijn schoenen uitdeed. 'Spaghetti' riep ze terug en ik gooide m'n jas over de kapstok heen. Ik liep de woonkamer binnen en een of ander saai programma stond op. 'Mag er iets anders op?' zuchtte ik en ik haalde een hand door m'n haar. 'Nee want je oma komt zo, en ze kijkt hier graag naar' antwoordde mijn moeten terwijl ze de borden op tafel zetten. 'Ze is er nu toch niet?' vroeg ik eigenwijs en ik pakte de afstandbediening op om te gaan zappen. 'Laat dat' zei m'n moeder streng en ik rolde met mijn ogen. 'Ik ga nog even naar boven' zei ik en ik pakte de fles cola‏ die op de tafel stond. 'Chloe?!' riep mijn moeder me nog na maar ik verdween al de trap op naar boven. In mijn kamer startte ik mijn computer op en ik keek naar de spiegel waar een foto van mij en Justin hing. Een lach verscheen op mijn gezicht, die jongen maakt mij zo gelukkig. Eenmaal aangemeld op facebook kreeg ik een melding dat ik gespot was in een foto met Justin. Meteen klikte ik erop en zag ik een foto van hem en mijn zoenend op het strand. Een warm gevoel kwam in me op en mijn hart begon sneller te kloppen. Ik hield zoveel van hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen