Foto bij Proloog

Dit is Ella

Ik herinner me het nog zo goed. Mijn pa is altijd al een anglofiel geweest, dus gingen we elk jaar op vakantie naar Engeland. Ik was twaalf en ik mocht alleen gaan wandelen. Alleen was ik zo stom om te verdwalen. Ik probeerde de weg terug te vinden. Ik ontmoette een jongen. Hij wou me helpen. Ik haalde mijn beste engels boven en probeerde mijn probleem uit te leggen. Hij bood aan om met me mee terug te wandelen. We praatten over vanalles en nog wat en voor ik het wist, was ik weer bij het hotel. We spraken af om nog iets samen te doen voor ik weer naar België vertrok. We werden beste vrienden. We schreven elkaar lange brieven en elk jaar bracht ik mijn hele vakantie bij hem door. Elk jaar opnieuw. Op ons vijftiende werden we een koppel. We bleven elkaar schrijven.
Toen deed hij mee aan The X-Factor. Ik was zo trots op hem. Ik volgde alles op en vloog een paar keer speciaal over. Maar toen was hij er niet door als solo-artiest. Hij moest in een band. Een boyband. Samen met Harry Styles, Zayn Malik, Louis Tomlinson en Niall Horan. Ze werden beste vrienden. Ze werden broers. En ik bleef hem steunen. Ze werden derde. Maar wereld beroemd.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen