Foto bij 12. een nieuw leven beginnen 1

hier komt nog een hoofdstukje,
vinden jullie het we een leuk verhaal?
ik ben met een vriendin ook een verhaal aan het schrijven, als ik hem erop heb gezet willen jullie hem dan ook lezen?
oh ja nog even wat vinden jullie van die roddels over mainstreet?
nu ga ik schrijven voor jullie
x

door de ogen van Owen:
ik zit rustig met wat vrienden te kletsen als ik een sms'je krijg van Anne, ik open hem en lees hem: heej owentje, ik heb het NIls vertelt ik kan niet tegen hem liegen maar hij reageerde begrijpend natuurlijk baalt die maar hij is blij voor ons. hij is jou nu ook aan het sms'en die krijg je waarschijnlijk wel eerder:p. alleen vond Nils het niet zo goed idee om het meteen tegen alle mainiacs te vertellen wel dat he uit is tussen mij en nils, kunnen wij nog een beetje aan elkaar wenen enzo, maar als het zover is vind nils dat we twitcam moeten doen zie je heel snel weer xxxxxxxxxxxxx Anne. me vrienden beginnen te lachen en megan roept ahw owen is verliefd!. houd je kop jij en ik begin achter haar aan te rennen. na een paar minuten pak ik me mobiel weer en antwoord: hee anne, ik ben blij dat die niet boos is geworden. hij is en zal altijd gewoon een goede vriend van ons zijn alles komt goed su6 met alles x ik druk op versturen. dan kijk ik naar het sms'je van NIls. heej owen, gefeliciteerd je hebt nu officeel met een mooi meisje hihi nee even sirri ben blij voor jullie. haha ik moet lachen en druk op beantwoord. bedankt dat je het niet verkeerd opvat ik wilde Anne nooit van je afpakken, maar dit gebeurden gewoon leg alles later wel een keer uit. ik druk op verzenden en dan gaat de bel. school begint, eerst 2 uur gym. kom maar op denk je bij je zelf ik kan de hele wereld rond rennen als het moet.

door de ogen van Nils:
zodra ik owen heb gesmst gaat de bel, anne geeft me een knuffel en samen lopen we naar geschiedenis. heej nils hebben jullie weer iets zegt Stan lachend. De hele klas wist dat Anne het had uitgemaakt maar heeft belooft niets te zegen tegen anderen zodat jullie het zelf kunnen zegen. De dag gaat snel voorbij, en je hebt besloten het te vertellen dat je niet langer iets hebt met Anne. na de laatste les roep je der. Anne kom eens, ik moet je wat vragen. we gaan in de kantine zitten die is bijna helemaal leeg want het is al het zevende uur. ik wil zo een tweet plaatsen over ons maar doe het alleen als jij het ook goed vind want ik denk niet dat ze leuk reageren. ja wel doe maar ik zet het er ook op. oke dat is wel een goed idee ja. ik tweet er wel iets achter aan. we pakken allebei ons mobiel en starten twitter op ik stuur: zaterdaag zijn ik en @Annekusje als vrienden uitelkaar gegaan. #foreverfriends en ik druk op versturen.nog geen minuut later stoot Anne me aan. wat is er? vraag ik. ik krijg allemaal haat berichten zegt ze en begint te huilen. ik geef der een knuffel wacht maar alles komt goed. ik pak weer me mobiel en start twitter weer op. ik kijk niet bij vermeldingen maar tweet meteen: lieve mainiacs, willen jullie @Annekusje alsjeblieft niet vol gaan spammen? bedankt xNils. en druk op versturen. zullen we gaan vraag ik? ja kom Anne veegd de tranen weg en we lopen naar onze fiets.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen