~Amy Green~
Maandag, kut dag ik haat maandagen aan mijn weekend heb ik ook al niet veel gehad. Ik zuchtte en liep als een zombie naar beneden. Ik at wat en liep terug naar boven deed mijn kleren aan en pakte mijn zak en liep naar buiten. Iedereen sliep nog dus het moest zeer stil zijn. Ik liep naar buiten en het was zachtjes aan het regenen. Ik wandelde naar school en keek rond. Harry stond met een paar vrienden op de speelplaats. Ik keek hem argwanend aan. Hij keek me met spleet oogjes aan ik liep snel naar mijn lokker en pakte mijn boeken. -tringg- here we go.. Again.
Ik bestede niet veel aandacht aan de leerkracht... Het was ondertussen al het laatste lesuur wat betekende dat het Nederlands was dus ik en Harry moesten de opdracht afgeven. Het was het einde van het lesuur en ik en Harry gingen naar voor naar de leerkracht. 'Hier mevrouw.' Zei Harry beleefd. Ze knikte pakte het aan, en gooide het direct in de vuilbak. Ik keek haar met open mond aan. Wat bezielde aan. 'Dit is niet wat ik verwacht, doe het opnieuw, en schrijf vanuit je hart.' zei ze nog en verliet het klaslokaal. Serieus heb ik daar voor bij hem gezeten. Ik gaf me zelf een facepalm. Harry keek me verbaasd aan. 'Wat nu?' vroeg hij verward. Ik pakte een blad en schreef We moeten denk ik geheimen zeggen, wat ons dwars zit... Hij keek op het blad en knikte. 'Dat ga ik dus niet doen eh.' Zei hij. Ik knikte, ik ook niet. Hij zuchtte. Ik liep het klaslokaal uit en ik voelde dat iemand me volgde, de speelplaats lag er verlaten bij. En het regende super hard. Ik lachte. 'Daar ga ik mooi niet door.' Zei Harry. Ik grinnikte en stapte in de regen mijn haar was in no time helemaal doorweekt en ik danste in de regen. I love it. Ik stopte met rond te draaien want ik was duizelig. Ik stopte en viel op de grond. Ik had een lach op mijn gezicht. Harry kwam hoofdschuddend op mij af gelopen, en stak zijn hand uit. Ik keek er verbaasd naar, maar pakte hem toch aan. Ik stond recht. 'Naar wie zijn huis gaan we voor het project?' Vroeg hij twijfelend. Ik pakte mijn telefoon en typte "mijn huis dat is dichter" Hij las het en we liepen samen naar mijn huis. Ik deed de deur open en mijn vader kwam net de trap afgelopen. Ik glimlachte naar hem. 'Liefje, je bent helemaal nat.' Zei hij lachend. Ik knikte en kreeg een glimlach op mijn gezicht. Harry stond achter mij. 'Wie is dat?' Vroeg mijn vader. 'Ik ben Harry meneer.' Zei hij. 'Aah.' Zei mijn vader en deed het teken dat ik op zaterdag ochtend deed na. Ik grinnikte en liep naar boven. Harry volgde. Ik kwam in mijn kamer. 'Ummh en nu?' Vroeg Harry. Ik pakte mijn pc en ging op mijn bed zitten. Ik klopte naast mij. Hij kwam twijfelend naast mij zitten. Ik startte de pc op... En dat was nog maar het begin van een lange avond...
Reageer (2)
Awh snel verder Please?
1 decennium geledenyeahh harry word iets aardigeer
1 decennium geledensnel verder xx